Witam
Z żalem sprzedaję piękne DUCATI Monster S2R 1000.
Motocykl jest w super stanie. Jestem jego pierwszym właścicielem w kraju
(przywieziony z Londynu w 2009 roku z przebiegiem zaledwie 2400 mil).
Regularnie serwisowany:
- wymieniony olej i filtr po przywiezieniu oraz po 6 i 12 tys. km - wymieniony płyn hamulcowy po 10 tys. oraz sprzęgłowy po 12tys. - wymienione świece – 4szt. NGK po 10tys. - sprawdzenie i regulacja napięcia łańcucha – po 13 tys. a smarowanie zawsze co 300-400 km jednym z najlepszych smarów (dzięki czemu łańcuch nie jest wyciągnięty) - wymiana opon na Dunlop GP Racer po 8tys. i ostatnio tylnej na Pirelli Diablo Strada (ma 400km)
- wymieniony akumulator
Tarcze i przednie klocki hamulcowe w stanie bardzo dobrym a tylne do wymiany po najbliższych 2 do 4 tys. (zależy, jak używasz tyłu).
Zawieszenie w stanie idealnym – możliwa jest pełna regulacja przodu i tyłu we wszystkich trzech regulacjach – napięcie wstępne sprężyn (nakładki Alu-czerwone pozwalają to zrobić ręcznie), dobicie i odbicie. Nie męczy w mieście i daje sportowe wrażenia w trasie.
********************************************************************************************************** Poniżej wymieniam kilka rzeczy, które wzbogaciły technicznie i wizualnie mojego Monstera:
- profesjonalny alarm motocyklowy z pilotem
- oryginalny TankPad Ducati
- nowe lusterka
- pług i błotnik pod tylną lampą – pomalowane profesjonalnie - jak oryginał - osłona sprzęgła – cięta na kształt tylnej felgi oraz malowane piecowo - czerwone sprężyny docisku
- amortyzator skrętu od Hondy CBR 1000 zamontowany w niewidocznym miejscu, dzięki kompaktowym rozmiarom (poprawiła się stabilność jazdy i komfort trzymania samej kierownicy – zero drgań i żadnej „ shimmy” ),
- przednia lampa biksenon – tylko 35W na długich! (świeci dużo jaśniej – jak ksenon w aucie)
- wymienione żarówki w migaczach na LEDy mocy – 3W i dodana listwa ledowa na „Stopie” (świeci i wiecznie - brak problemu wymiany) - komplet Crash Padów firmy Zipser – na kierownicę, silnik (z redukcją średnicy śruby) i przednią oś
- sportowy filtr powietrza K&N
- karbonowy wydech REMUS SportExhaust - tylko 1,5kg (zmniejszyła się waga motocykla o 13kg w porównaniu z oryginałem!)
*******************************************************************************************************
Po zmianie filtra i wydechu oraz regulacji mapy wtrysku na hamowni maszyna zyskała na mocy (wyraźnie czuć) i mniej pali – ok.6 do 7 l/100km etyliny 95 w mieście i przy ostrej jeździe w trasie. Dla porównania kolega na S4R, który fabrycznie ma 130KM nie może mi odjechać a spala 9-10l , i to 98 oktan!
Motocykl na żywo prezentuje się naprawdę bojowo i ...nie ma możliwości, żebyś przy każdym rzucie oka nie miał "banana na twarzy".
Maszyna dla koneserów - wzbudza szacunek wśród bikerów i wszystkich fanów motoryzacji, ale nie tylko - podoba się praktycznie wszystkim !
No i najważniejsze - to motoryzacyjna elita - ponadczasowy włoski styl i technologia
DUCATI DESMO to już żywa legenda
Tego motocykla nie można pomylić z żadną inną maszyną - a to jest bezcenne !
tel. 502 [zasłonięte] 442 (Krzysztof)
Dzwoń - rozmowa o DUCATI to dla mnie przyjemność :)
Zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej :)
**********************************************************************************
UWAGA !!! BONUS !!!
Dokładam do kompletu sporo dodatków dedykowanych tej pięknej maszynie - m.in. kask ARAI rozm. M (dałem ponad 2tys.) + ciemna szyba (ok.400zł), plecak, koszulki, ręcznik, smycz – wszystko w kolorach i z logo DUCATI
Nie płacisz PCC - wystawiam fakturę Motocykl gotowy do jazdy - zarejestrowany i ubezpieczony !!!