Motocykl jak na zdjęciach. Eksploatowany cały czas, więc posiada ważne badania techniczne i OC. Delikatnie 'dłubnięty' i dopieszczony mechanicznie + dodatki (stąd cena - zapoznaj się z cennikiem serwisu dla Ducati). Karbonowy tylny błotnik, szeroka kiera, pług, krótkie klamki, nowe ciężarki na kierownicy (nie ma ich na zdjęciach), stalowy oplot przód/tył, wyszywane siedzenie (sądząc po metce i literach jest to stary Bagster), kompletne sprzegło Barnett'a + karbonowa osłonka (pełny oryginalny dekiel też jest), kompletny wydech SILMOTO. Kilka nowych części jak i kilka części w zapasie: uszczelki, linki, przełączniki, pompa oleju, klocki Brembo na przód, coś tam się jeszcze znajdzie... Ekstra zestaw dla tunerów: komplet nadwymiarowych dysz, iglic i wycięty airbox z filtrem K&N. Motocykl pewny, w pełni sprawny, bez inwestycji. Zalany olejem Repsol, nowy filtr oleju, płyn hamulcowy i sprzęgłowy. Paski rozrządu i świece zapłonowe zeszłoroczne. Luz zaworowy zeszłoroczny. Głowice zrobione (uszczelniacze zaworowe, dotarte gniazda zaworowe, wypolerowane zawory, komory spalania, doloty). Wyczyszczone, wyregulowane i zsynchronizowane gaźniki. Rozrusznik po regeneracji (szczotki, przewód plusowy razem z zaciskiem, przetoczony/wypolerowany komutator). Naciąg pasków sprawdzony, luz zaworowy tak samo. Nie ma więc potrzeby robienia ŻADNEGO serwisu. Zestaw napędowy i opony w porządku.Możliwa zamiana na inny ciekawy motocykl (preferowane japończyki przed 1989r), bądź R1100GS, TDM850, Transalp, duży Bandit z kuframi.Zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej osoby obyte z motocyklami - nie jest to sprzęt na pierwszy motocykl.Nie handluję motocyklami - serwisuję i naprawiam.Telefon kontaktowy: 609 [zasłonięte] 773.Inne zdjęcia bądź filmiki na życzenie.Link do filmu z pierwszego dnia u mnie w garażu (z przelotowymi wydechami NO NAME): Monster 900 filmik