"Wszystko, czego potrzebujesz to siedzenie, zbiornik paliwa, silnik, dwa koła i kierownica".
Tak powiedział główny projektant odpowiedzialny za Monstera. I miał chłop cholerną rację.
A skoro to czytasz, to znaczy, że wiesz czego szukasz. Olałeś smęcenie kumpla teścia, który słyszał, że włoszczyzna się psuje, że rozkręcają się śrubki i w ogóle jest do dupy. Oznacza to również, że nie chcesz chądy, która nigdy się nie psuje i jest nudna jak opowieści teściowej przy wigilijnym stole. Erłana też nie chcesz. Dlaczego? Pewnie dlatego, że to co rugi motocykl na ulicy.
Czyli co z tego wynika? Ano to, że jesteś człowiekiem światłym, obytym i przystojnym/pięknym. A skoro już takim człowiekiem jesteś, to... Na pewno nie kupisz żadnej allegrowej rozjebundy za 5tysi, która rozpadnie się na pierwszym winklu. Na pewno też wiesz, co jest przedmiotem tej aukcji i będziesz chciał czytać konkrety, więc...
- Sprzęt kupiony w tym roku od członka Klubu DOC Poland (tak. to jest oficjalny klub Ducati)
- Sprzęt serwisowany przez poprzedniego właściciela w HRG Motorownia w Poznaniu (tak. to jest serwis Ducati. Tak. Zrobiony duży przegląd i tak, kosztował on wraz z różnymi kosmetycznymi pierdółkami 3500zł)
- Po zakupieniu przez moją skromną osobę sprzęt wylądował w Warszawie w Serwisie Motomaniax (tak. zgadliście. tam pracują ludzie, którym gdyby moja matka miała na czole logo Ducati, to oddałbym ją na serwis)
- Podczas wizyty u Maniaxów sprzęt przeszedł przegląd przedsezonowy i serwis płynów
- Sprzęt ma założone w ASO Ducati Immo
- Sprzęt ma tłumiki carbonowe Termignoni (co to oznacza raczej nie muszę tłumaczyć, skoro to czytasz)
- Sprzęt dostał ode mnie w prezencie - kierownicę, lusterka, manetki oraz końcówki kierownicy Rizoma
- Kolor, który na nim widać to oryginalny lakier używany przez Ducati Nero Opaco. Standardowo jest on matowy. Tutaj pokryty lakierem bezbarwnym, co daje wspaniały efekt na żywo. Lakierunek nowy, wykonany w tym sezonie. Zadupek na życzenie również zostanie pokryty tym lakierem.
- Jeśli bardzo będziesz chciał/a - dostaniesz również carbonowe boczki.
I to tyle. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej - pisz maila na [zasłonięte]@gmail.com
Jeżeli chcesz zamienić się na nokię 3310, kozę, owcę, zetora - nie da rady.
Jeżeli chcesz oddać w rozliczeniu żonę, siostrę, kochankę - najpierw poproszę zdjęcia i jazdę próbną.
Nie pytaj, za ile pójdzie. Nie pytaj ile pójdzie.
A teraz czas na techniczne pitu-pitu
Silnik: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: Dwucylindrowy, w układzie L - 90 Stopni
Rozrząd: Desmodroniczny, dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 583 ccm
Średnica x skok tłoka: 80 x 58 mm
Stopień sprężania: 10.7:1
Moc maksymalna: 53 KM przy 8250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 50 NM przy 6000 obr/min
Zasilanie: dwa gaźniki Mikuni 38 mm
Smarowanie: z mokra miską olejową
Rozruch: elektryczny
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch
Podwozie:
Rama: otwarta, boczna, kratownicowa, spawana z rur stalowych
Zawieszenie przednie: upside down, średnica goleni 40 mm, regulacje odbicia
Zawieszenie tylne: centralny element resorująco-tłumiący, system dźwigni, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulec przedni: podwójny, tarczowy, średnica 320 mm, zaciski czterotłoczkowe
Hamulec tylny: tarczowy, średnica 245 mm, zacisk dwutłoczkowy
Opony przód / tył: 120/60 VR17/ 160/60 VR17
Wysokość siodła: 770 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 175 kg
Zbiornik paliwa: 16 l
I oczywiście - o tym, że tylko odbiór osobisty wchodzi w grę chyba nie muszę wspominać.