Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DUCATI MONSTER 696 20th anniversary CESJA UMOWY

24-09-2014, 13:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 500 zł     
Użytkownik CAR-GRYF
numer aukcji: 4594588910
Miejscowość SZCZECIN STOBNO
Wyświetleń: 1241   
Koniec: 24-09-2014 13:25:54

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2013
Przebieg (km): 2565
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 100
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcja dotyczy cesji umowy leasingu motocykla Ducati Monster 696 20th Anniversary 2013 rok. Odstępne to 1500 zł. Raty to 900zł miesięcznie brutto. Sprzedaję, ponieważ jest on dla mnie zbyt szybki, a mając 42 lata i 4 kategorię prawa jazdy nie marzy mi się je utracić.

Moto szykowałem dla siebie na dłuższy okres użytkowania więc go doinwestowałem. Kupiłem między innymi:

- carbonowy układ wydechowy wyprodukowany ręcznie firmy Termingoni wraz z wkładkami wyciszającymi (obecnie zdemontowane, można szybko zamontować w przypadku kontroli policyjnej) 5000zł

- owiewkę przednią i tankpad od zwykłej 696

- alarm oryginalny zamontowany w serwisie Liberty Warszawa 1300zł

- naklejki na felgi oraz diodowe oświetlenie tablicy rejestracyjnej

Wszystkie oryginalne części posiadam w kartonie i przekażę kupującemu

Ducati przeszło dnia 04.04.2014 przy przebiegu 1090km pierwszy przegląd gwarancyjny na którym fabryczny olej został zmieniony na Motul 6100 10w40.

Sprzęt jest jeszcze w leasingu więc można go przejąć lub kupić za gotówkę, a ja zakończę leasing.

Poniżej zamieszczam dane technicznie seryjnego motocykla, jednak mój egzemplarz jest zdecydowanie mocniejszy za sprawą pięknie brzmiącego przelotowego wydechu.

Moto nie stało na kole, nie paliło gumy, ale efekt dźwiękowy zmusza do bezwładnego otwarcia przepustnicy i ja sobie z tym nie radzę (chyba zapomniano mi założyć ogranicznika).

Cena jak cena, każdy ma swój punkt widzenia, ale jeżeli nowy w 2013 roku kosztował 42 500zł + dodatki daję kwotę blisko 50 tys zł.

Trzeba pamiętać, że ten model z złotą ramą został wypuszczony w krótkiej serii na 20 lecie modelu i jest to pewnego rodzaju inwestycja. Nie należy porównywać cen do zwykłej 696.

Jazda próbna jest możliwa wyłącznie z gotówką na stole.


Wszelkie informacje na temat leasingu udziela Pan Marcin Hrymajło pod numerem telefonu 609 [zasłonięte] 744.

Kontakt

tel 509 [zasłonięte] 777

lub [zasłonięte]@cargryf.pl

 

Silnik: 2-cylindrowy w ukł. L, 2 zawory na cylinder, rozrząd Desmodromiczny, chłodzony powietrzem
Pojemność: 696cc
Średnica x skok tłoka: 88×57,2mm
Kompresja: 10,7:1
Moc maksymalna: 80KM (58,8kW) przy 9000 obr./min
Moment obrotowy:
Zasilanie: wtrysk Siemens, przepustnice 45mm
Układ wydechowy: 2 w 1 w 2, dwie sondy lambda
Skrzynia biegów: 6 biegów
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe, hydrauliczne
Rama: rurowa, stalowa, kratownicowa
Rozstaw osi: 1450mm
Wysokość siedzenia: 770mm
Kąt wyprzedzenia główki ramy:
Zawieszenie przód: Marzocchi 43mm, upside-down, skok 120mm
Koło przód: trójramienna aluminiowa obręcz, 17”, opona: 120×70
Zawieszenie tył: Sachs monoshock, regulacja odbicia i napięcia wstępnego, skok 148mm, aluminiowy wahacz 2-ramienny
Koło tył: trójramienna aluminiowa obręcz, 17”, opona: 160×60
Hamulce przód: dwie tarcze 320mm, 4-tłoczkowe zaciski
Hamulce tył: tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk
Standardowe wyposażenie: ABS
Pojemność zbiornika paliwa: 13,5l.
Waga „na sucho”: 163kg
Gwarancja: 2 lata, bez limitu kilometrów
Kolorystyka: Anniversary