Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ducati GT1000 Sport Classic Monster type

28-01-2012, 14:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26 900 zł     
Użytkownik seb72
numer aukcji: 2078016101
Miejscowość Piaseczno k/Warszawy
Wyświetleń: 176   
Koniec: 28-01-2012 14:34:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ducati GT1000, stan idealny. Dane techniczne poniżej. Datkowo stelaże do sakw bocznych. Kontakt na e-mail lub 050[zasłonięte]8598. Możliwość sprawdzenia motocykla w dowolnie wybranym salonie, warsztacie. Gwarantuję, że moto jest bezwypadkowe, nie kombinowane. Chassis FRAME Tubular steel Trellis frame WHEELBASE 1425mm (56.1in) RAKE 24° FRONT SUSPENSION Marzocchi 43mm usd forks FRONT WHEEL TRAVEL 120mm (4.7in) FRONT WHEEL Spoke wheel with chromed steel rim, 3.50 x 17 FRONT TYRE Pirelli Phantom 120/70 17” REAR SUSPENSION Twin shock absorbers with adjustable preload REAR WHEEL TRAVEL 133mm (5.2in) REAR WHEEL Spoke wheel with chromed steel rim, 5.50x17 REAR TYRE Pirelli Phantom 180/55 17” FRONT BRAKE 2 x 320mm semi-floating discs, 2 piston, 2 pad floating caliper REAR BRAKE 245mm disc, 1-piston floating caliper FUEL TANK CAPACITY 15l - 3.9 gallon (US) DRY WEIGHT 185kg (407lb) INSTRUMENTS Electronic panel: speedometer, rev counter, warning light for low oil pressure, warnings for hi-beam Warning lights for: Neutral, turn signals, high-beam, immobilizer. Display for time, fuel trip BODY COLOUR (FRAME/WHEEL) Red (black / chrome) VERSIONS Dual seat SEAT HEIGHT 810mm (31.8in) Engine TYPE L-Twin cylinder, 2 valve per cylinder Desmodromic, air cooled DISPLACEMENT 992cc BORE X STROKE 94 x 71.5mm COMPRESSION RATIO 10.01:1 POWER 92hp (67.7kW) @ 8000rpm TORQUE 67.25 lb-ft 9.3kgm @ 6000rpm FUEL INJECTION Marelli electronic fuel injection, 45mm throttle body EXHAUST Chromed, stainless steel exhaust system with one muffler per side Transmission GEARBOX 6 speed RATIO 1st 37/15, 2nd 30/17, 3rd 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 24/28 PRIMARY DRIVE Straight cut gears, Ratio 1.84:1 FINAL DRIVE Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 39 CLUTCH Wet multiplate with hydraulic control