Witam! Dokładne zdjęcia motocykla znajdują się poniżej opisu!
Oferuję piękne, niespotykane, oryginalne i bardzo wyjątkowe DUCATI 1199 Panigale S ABS. Dla nieświadomych – wersja S to lampy w technologii LED, zawieszenie sterowane elektronicznie, kute felgi aluminiowe MARCHESINI). Wersja ABS to hamulce z ABS-em z przodu i z tyłu, możliwość regulacji czułości oraz całkowitego wyłączenia. Motocykl prywatny, kupiony przeze mnie końcem roku 2012 w polskim salonie DUCATI, tam też serwisowane. Zakupiony do jazdy rekreacyjnej i turystycznej (zrobił po prostu kilka dłuższych tras, stąd stan jak salonowy). Każda część, która jest zamontowana jako opcjonalna była kupowana i montowana w serwisie DUCATI. Na każdą część i robociznę posiadam fakturę VAT. Motocykl przeszedł wszystkie akcje serwisowe, jakie były prowadzone (w tym montaż osłon termicznych na wydechy i górną część silnika – jak w modelu 2013 i 2014). Przebieg na liczniku to 4 tys. km - licznik został wymieniony na gwarancji (w poprzednim pojawiła się mała plamka od słońca najprawdopodobniej), co jest zapisane w serwisie DUCATI. Nigdy nie miał żadnych problemów technicznych. Stan motocykla jest idealny, w 100% bez najmniejszej kolizji, nie ma żadnych skaz, obić, otarć czy temu podobnych. Nie ma najmniejszego odprysku z kamieni. Patrząc na niego dokładnie, można powiedzieć że ma około 2-3 tys. przebiegu. W miejscach narażonych na zarysowania i przetarcia lakieru jest oklejony specjalną bezbarwną folią.
Gwarantuję, że stan każdej części motocykla jest idealny!!! Nadmieniam, że moje DUCATI różni się bardzo od innych oferowanych w okazjonalnych cenach lub sprowadzanych z Anglii, USA czy innych szrotów.
Więcej informacji pod numerem telefonu 660 [zasłonięte] 997 lub mail: [zasłonięte] @kgmoto.pl
Panigale do zobaczenia w Jarosławiu (woj. podkarpackie)
Poniżej zamieszczam pełną listę dodatkowego wyposażenia, na które posiadam faktury:
- tłumiki TERMIGNONI – 7800 zł
- oryginalny alarm Ducati Panigale – 1400 zł
- wyższa szyba dymiona DUCATI PERFORMANCE – 620 zł
- carbonowe mocowanie tablicy rejestracyjnej DUCATI PERFORMANCE – 1250 zł
- komfortowe siedzenie kierowcy DUCATI PERFORMANCE – 850 zł
- komfortowe siedzenie pasażera DUCATI PERFORMANCE – 600 zł
- tank pad wykonany z carbonu DUCATI PERFORMANCE – 190 zł
- adaptery zbiorniczków płynów RIZOMA – 380 zł
- osłona piasty (naleśnik) CNC złota – 500 zł
- nakrętki piasty CNC czarne – 110 zł
- zbiorniczek płynu sprzęgła RIZOMA – 360 zł
- zbiorniczek płynu hamulcowego RIZOMA – 360 zł
- zbiorniczek płynu tylnego RIZOMA – 190 zł
- manetki RIZOMA Sportline – 280 zł
- klamka hamulca RIZOMA – 480 zł
- klamka sprzęgła RIZOMA – 480 zł
- końcówki kierownicy RIZOMA – 290 zł
- zaślepki ramy CNC złote – 220 zł
- korek wlewu oleju CNC złoty – 90 zł
Opis producenta:
Doskonałość w każdym calu Zmiana charakterystyki topowego zawieszenia Ohlins za pomocą jednego guzika, lekkie kute koła i oświetlenie LED… czy można było marzyć o czymś więcej??? Niespotykana wydajność, wyjątkowa technologia, hipnotyzujący charakter i ponadczasowy design: na torze, czy ulicy 1199 Panigale nie ma sobie równych. Flagowy model bolońskich maszyn sportowych, to kamień milowy w dziedzinie projektowania motocykli i wydajności. To maszyna która nadaje nowe standardy w swojej klasie – nie osiągalne dla innych producentów. Ideą – pozornie niemożliwą do zrealizowania, było obniżenie masy superbike’a o 10kg i podniesienie jego mocy o 25KM. Efekt jaki osiągnęło Ducati już w momencie swoich narodzin stał się pomnikiem i motocyklem który zapisze się złotymi zgłoskami w historii Ducati. Efekt wieloletnich sukcesów w sporcie Całkowicie nowy silnik Superquadro, L-twin o pojemności 1200ccm generuje niesamowite 195KM i 132Nm. Te wartości, w połączeniu z rekordowo niską masą motocykla, wynoszącą „na mokro” 188kg idealnie opisują charakter Paniale. Dodając do tego idealnie dopracowaną kontrolę trakcji, świetne hamulce i doskonałe zawieszenie zaprojektowane w obu wersjach specjalnie dla tego motocykla, otrzymujemy motocykl idealny. Dzieło sztuki którego żywiołem jest tor wyścigowy i rywalizacja. Doskonałe narzędzie do wygrywania, polepszania swoich rezultatów i podnoszenia poprzeczki. Dzięki 1199 Panigale maszyna długo nie będzie ograniczeniem. DANE TECHNICZNE: NADWOZIE
Rama: aluminiowa typu Monocoque Rozstaw osi: 1437 mm Zawieszenie: Przód: Ohlins NIX30 43mm, w pełni regulowane elektronicznie z pokryciem TiN, upside-down, skok 120 mm Tył: Ohlins TTX36, w pełni regulowany elektronicznie, aluminiowy 1-ramienny wahacz, skok 130 mm Koła: Przód: aluminiowe, kute, 3-szprychowe, 17”, opona: 120/70-17 Tył: aluminiowe, kute, 3-szprychowe, 17”, opona: 200/55zr17 Układ hamulcowy: Przód: 2 tarcze 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M50 Monoblock montowane radialnie, ABS Tył: tarcza 245 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS Waga „na sucho”: 166,5 kg z ABS Zbiornik paliwa: 17 l Wysokość siedziska: 825 mm SILNIK Typ: Superquadro, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą Pojemność: 1198 ccm Średnica / skok tłoka: 112x60,8 mm Stopień sprężenia: 12,5:1 Moc maksymalna: 195 KM przy 10750 obr/min Maks. moment obrotowy: 132 Nm przy 9000 obr/min Zasilanie: wtrysk Mitsubishi, 2 wtryskiwacze na cylinder, eliptyczne przepustnice sterowane „Ride by Wire” Układ wydechowy: stal nierdzewna, 2w1w2, 2 sondy lambda, 2 tłumiki PRZENIESIENIE NAPĘDU Skrzynia biegów: 6-biegowa, quickshifter DQS (Ducati Quick Shift) Sprzęgło: mokre, antyhoppingowe, wielotarczowe, hydrauliczne