Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ducati 1199 S ABS PANIGALE - polski, dodatki 20tys

26-02-2015, 15:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79 500 zł     
Użytkownik 4motos_pl
numer aukcji: 5082247707
Miejscowość Jarosław
Wyświetleń: 972   
Koniec: 26-02-2015 14:20:35

Dodatkowe informacje:
Marka: Ducati
Rok produkcji: 2012
Przebieg (km): 17900
Pojemność silnika: > 1000ccm
Moc silnika (KM): 205
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam! Dokładne zdjęcia motocykla znajdują się poniżej opisu!

 

 

Oferuję piękne, niespotykane, oryginalne i bardzo wyjątkowe DUCATI 1199 Panigale S ABS. Dla nieświadomych – wersja S to lampy w technologii LED, zawieszenie sterowane elektronicznie, kute felgi aluminiowe MARCHESINI). Wersja ABS to hamulce z ABS-em z przodu i z tyłu, możliwość regulacji czułości oraz całkowitego wyłączenia. Motocykl prywatny, kupiony przeze mnie końcem roku 2012 w polskim salonie DUCATI, tam też serwisowane. Zakupiony do jazdy rekreacyjnej i turystycznej (zrobił po prostu kilka dłuższych tras, stąd stan jak salonowy). Każda część, która jest zamontowana jako opcjonalna była kupowana i montowana w serwisie DUCATI. Na każdą część i robociznę posiadam fakturę VAT. Motocykl przeszedł wszystkie akcje serwisowe, jakie były prowadzone (w tym montaż osłon termicznych na wydechy i górną część silnika – jak w modelu 2013 i 2014). Przebieg na liczniku to 4 tys. km - licznik został wymieniony na gwarancji (w poprzednim pojawiła się mała plamka od słońca najprawdopodobniej), co jest zapisane w serwisie DUCATI. Nigdy nie miał żadnych problemów technicznych. Stan motocykla jest idealny, w 100% bez najmniejszej kolizji, nie ma żadnych skaz, obić, otarć czy temu podobnych. Nie ma najmniejszego odprysku z kamieni. Patrząc na niego dokładnie, można powiedzieć że ma około 2-3 tys. przebiegu. W miejscach narażonych na zarysowania i przetarcia lakieru jest oklejony specjalną bezbarwną folią.

 

Gwarantuję, że stan każdej części motocykla jest idealny!!! Nadmieniam, że moje DUCATI różni się bardzo od innych oferowanych w okazjonalnych cenach lub sprowadzanych z Anglii, USA czy innych szrotów.

 

 

Więcej informacji pod numerem telefonu 660 [zasłonięte] 997 lub mail: [zasłonięte]@kgmoto.pl

 

Panigale do zobaczenia w Jarosławiu (woj. podkarpackie)

 

 

 

Poniżej zamieszczam pełną listę dodatkowego wyposażenia, na które posiadam faktury:

 

- tłumiki TERMIGNONI – 7800 zł

- oryginalny alarm Ducati Panigale – 1400 zł

- wyższa szyba dymiona DUCATI PERFORMANCE – 620 zł

- carbonowe mocowanie tablicy rejestracyjnej DUCATI PERFORMANCE – 1250 zł

- komfortowe siedzenie kierowcy DUCATI PERFORMANCE – 850 zł

- komfortowe siedzenie pasażera DUCATI PERFORMANCE – 600 zł

- tank pad wykonany z carbonu DUCATI PERFORMANCE – 190 zł

- adaptery zbiorniczków płynów RIZOMA – 380 zł

- osłona piasty (naleśnik) CNC złota – 500 zł

- nakrętki piasty CNC czarne – 110 zł

- zbiorniczek płynu sprzęgła RIZOMA – 360 zł

- zbiorniczek płynu hamulcowego RIZOMA – 360 zł

- zbiorniczek płynu tylnego RIZOMA – 190 zł

- manetki RIZOMA Sportline – 280 zł

- klamka hamulca RIZOMA – 480 zł

- klamka sprzęgła RIZOMA – 480 zł

- końcówki kierownicy RIZOMA – 290 zł

- zaślepki ramy CNC złote – 220 zł

- korek wlewu oleju CNC złoty – 90 zł

 

Opis producenta:

 

Doskonałość w każdym calu

Zmiana charakterystyki topowego zawieszenia Ohlins za pomocą jednego guzika, lekkie kute koła i oświetlenie LED… czy można było marzyć o czymś więcej??? Niespotykana wydajność, wyjątkowa technologia, hipnotyzujący charakter i ponadczasowy design: na torze, czy ulicy 1199 Panigale nie ma sobie równych. Flagowy model bolońskich maszyn sportowych, to kamień milowy w dziedzinie projektowania motocykli i wydajności. To maszyna która nadaje nowe standardy w swojej klasie – nie osiągalne dla innych producentów. Ideą – pozornie niemożliwą do zrealizowania, było obniżenie masy superbike’a o 10kg i podniesienie jego mocy o 25KM. Efekt jaki osiągnęło Ducati już w momencie swoich narodzin stał się pomnikiem i motocyklem który zapisze się złotymi zgłoskami w historii Ducati.


Efekt wieloletnich sukcesów w sporcie

Całkowicie nowy silnik Superquadro, L-twin o pojemności 1200ccm generuje niesamowite 195KM i 132Nm. Te wartości, w połączeniu z rekordowo niską masą motocykla, wynoszącą „na mokro” 188kg idealnie opisują charakter Paniale. Dodając do tego idealnie dopracowaną kontrolę trakcji, świetne hamulce i doskonałe zawieszenie zaprojektowane w obu wersjach specjalnie dla tego motocykla, otrzymujemy motocykl idealny. Dzieło sztuki którego żywiołem jest tor wyścigowy i rywalizacja. Doskonałe narzędzie do wygrywania, polepszania swoich rezultatów i podnoszenia poprzeczki. Dzięki 1199 Panigale maszyna długo nie będzie ograniczeniem.

DANE TECHNICZNE:

NADWOZIE


Rama: aluminiowa typu Monocoque
Rozstaw osi: 1437 mm
Zawieszenie:
Przód: Ohlins NIX30 43mm, w pełni regulowane elektronicznie z pokryciem TiN, upside-down, skok 120 mm
Tył: Ohlins TTX36, w pełni regulowany elektronicznie, aluminiowy 1-ramienny wahacz, skok 130 mm
Koła:
Przód: aluminiowe, kute, 3-szprychowe, 17”, opona: 120/70-17
Tył: aluminiowe, kute, 3-szprychowe, 17”, opona: 200/55zr17
Układ hamulcowy:
Przód: 2 tarcze 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M50 Monoblock montowane radialnie, ABS
Tył: tarcza 245 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
Waga „na sucho”: 166,5 kg z ABS
Zbiornik paliwa: 17 l
Wysokość siedziska: 825 mm

SILNIK
Typ: Superquadro, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność: 1198 ccm
Średnica / skok tłoka: 112x60,8 mm
Stopień sprężenia: 12,5:1
Moc maksymalna: 195 KM przy 10750 obr/min
Maks. moment obrotowy: 132 Nm przy 9000 obr/min
Zasilanie: wtrysk Mitsubishi, 2 wtryskiwacze na cylinder, eliptyczne przepustnice sterowane „Ride by Wire”
Układ wydechowy: stal nierdzewna, 2w1w2, 2 sondy lambda, 2 tłumiki

PRZENIESIENIE NAPĘDU
Skrzynia biegów: 6-biegowa, quickshifter DQS (Ducati Quick Shift)
Sprzęgło: mokre, antyhoppingowe, wielotarczowe, hydrauliczne