|
|
AB Serwis Andrzej Bieryłło pl. Lotników 6, 70-414 Szczecin NIP: 851[zasłonięte]211-94
Telefon kontaktowy:
91 [zasłonięte] 64
lub
91 [zasłonięte] 56
Telefon/fax:
91 [zasłonięte] 72
Godzony otwarcia:
poniedziałek: 12:00 - 18:00 wtorek-piątek: 10:00 - 18:00 sobota: 10:00 - 14:00 niedziela: nieczynne |
|
|
|
1. Przelew na rachunek - rachunek firmowy prowadzony w mBanku. 2. Płatności Allegro - płatność kartą lub przelewem. 3. Płatne przy odbiorze - przesyłka za pobraniem. 4. Odbiór osobisty - płatność na miejscu gotówką lub kartą płatniczą.
Numer rachunku bankowego:
97 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 351679 (rachunek w mBank)
|
|
|
|
Stały koszt wysyłki, bez względu na liczbę jednorazowo zakupionych towarów.
Wysyłka pocztą polską: 15,00 zł - przedpłata na konto. 20,00 zł- przesyłka za pobraniem.
Wysyłka kurierem: 20,00 zł - przedpłata na konto. 25,00 zł - przesyłka za pobraniem.
Odbiór w punkcie: 10,00 zł - przedpłata na konto (InPost - Paczkomaty 24/7)
Przy jednorazowych zakupach powyżej 300,00 zł oraz dokonania przedpłaty na konto - wysyłka kurierem gratis! |
|
|
Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem poniższych marek:
|
|
O Firmie...
Sprzedaż na aukcjach prowadzona jest przez firmę AB Serwis Andrzej Bieryłło z siedzibą w Szczecinie, pl. Lotników 6, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej w dniu 01.02.1991 pod numerem P/009073/91, NIP: 851[zasłonięte]211-94, Regon: 810[zasłonięte]695
Wszystkie towary wystawione na aukcjach są fabrycznie nowe, sprowadzone bezpośrednio od importera lub producenta.
Więcej informacji na temat firmy znajdziesz w dziale "Strona o mnie" Korzyści z zakupu na naszych aukcjach...
- Bezpieczeństwo – kupujesz u legalnie działającej firmy, zarejestrowanej w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Na rynku oferujemy swoje usługi już od 1991 roku! Oprócz sprzedaży internetowej prowadzimy sprzedaż w punkcie stacjonarnym w centrum Szczecina.
- Pewność transakcji – wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach są nowe i fabrycznie zapakowane. Do zakupu zawsze dołączamy paragon lub fakturę. Każdy towar jest objęty min. 12 miesięczną gwarancją.
- Szybkość realizacji zamówienia – wysyłka zakupionych przedmiotów, które posiadamy w naszym wewnętrznym magazynie realizowana jest w ciągu 24 h (dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku).
- Atrakcyjna cena – współpracujemy z producentami i bezpośrednimi importerami produktów, które posiadamy w swojej ofercie, dzięki czemu zawsze staramy się zapewnić naszym klientom najlepsze ceny.
- Wiele form płatności i wysyłki towaru – za zakupu zapłacisz kartą, przelewem lub gotówką. Towar możemy wysłać Pocztą Polską, Kurierem lub poprzez Paczkomaty24. Zapraszamy także do odbioru osobistego do naszego stacjonarnego punktu przy pl. Lotników 6 w Szczecinie (na miejscu oferujemy zarówno płatność gotówką jak i kartą).
Opis przedmiotu...
Duży futerał na aparat QUER
Wymiary zewnętrzne: 220x270x170mm Wymiary wewnętrzne komory głównej: 190x210x130mm
Zdjęcia...
Serdecznie zapraszamy na Nasze pozostałe aukcje...
Zobacz nasze pozostałe aukcje |
Czas realizacji zamówienia...
Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio
- Jeżeli towar znajduje się na stanie magazynu:
- w przypadku płatności „za pobraniem” – w dni robocze towar jest wysyłany w dniu złożenia zamówienia.
- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – w dni robocze towar jest wysyłany w dniu zaksięgowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.
- Jeżeli występuje konieczność ściągnięcia towaru z magazynu współpracującego dystrybutora lub producenta.
- w przypadku płatności „za pobraniem” – od 2 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – od 2 do 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.
Po wylicytowaniu towaru Kupujący jest niezwłocznie informowany o czasie realizacji zamówienia. Formy płatności...
- przy odbiorze: należność pobiera kurier lub listonosz.
- przelewem bankowym na rachunek firmowy sklepu nr 97 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 351679, prowadzony przez mBank.
- odbiór osobisty w sklepie firmowym AB Serwis w Szczecinie, pl. Lotników 6 - płatność na miejscu gotówką lub kartą płatniczą ze znakiem akceptacji: Maestro, Visa Electron, Visa, MasterCard, Diners Club, American Express, Cetelem, Sygma Bank lub Lukas.
- Płacę z Allegro - e-przelew, przelew z rachunku bankowego lub zapłata kartą płatniczą.
Koszty wysyłki...
Koszty wysyłki ponosi Kupujący.
Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski poprzez Paczkomaty InPost, paczką priorytetową (Poczta Polska) lub firmą kurierską, w zależności od opcji jaką wybierze Kupujący w momencie składania zamówienia.
Koszt dostawy jest jednorazowy bez względu na liczbę jednorazowo zakupionych towarów i wynosi:
- 10,00 zł - w przypadku płatności przelewem lub poprzez Płatności Allegro (przedpłata), odbiór w punkcie (Paczkomaty InPost)
- 15,00 zł - w przypadku płatności „za pobraniem”, odbiór w punkcie (Paczkomaty InPost)
- 15,00 zł - w przypadku płatności przelewem lub poprzez Płatności Allegro (przedpłata), wysyłka paczką priorytetową (Poczta Polska)
- 20,00 zł - w przypadku płatności „za pobraniem”, wysyłka paczką priorytetową (Poczta Polska)
- 20,00 zł - w przypadku płatności przelewem lub poprzez Płatności Allegro (przedpłata), wysyłka kurierem
- 25,00 zł - w przypadku płatności „za pobraniem”, wysyłka kurierem
- 0,00 zł - w przypadku zakupów na kwotę co najmniej 300,00 zł oraz płatności przelewem lub poprzez Płatności Allegro (przedpłata), wysyłka kurierem.
Kupujący jest informowany mailowo o wysyłce towaru. Zwroty i reklamacje...
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu można pobrać z tego miejsca. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres AB Serwis Andrzej Bieryłło, pl. Lotników 6, 70-414 Szczecin. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. |
|