Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DRUKARKA SKANER KSERO FAX HP 4620 + KOMPLET TUSZY

09-12-2014, 22:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 230 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 230 zł     
Użytkownik www_all-in_pl
numer aukcji: 4735811478
Miejscowość Głuchołazy
Kupiono sztuk: 9    Licytowało: 9    Wyświetleń: 780   
Koniec: 09-12-2014 21:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 6.00 [kg]
Producent: HP
Wi-Fi: Tak
Polskie menu (wyświetlacz urządzenia): Tak
Rodzaj druku: Kolorowy
Typ portu: USB
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






 

 

 

 









 



DRUKARKA SKANER KSERO FAX


NOWA z Wi-Fi 

 

HP 4620


+


KOMPLET TUSZY STARTOWYCH

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZESTAW ZAWIERA:


DRUKARKA


ZASILACZ


KABEL USB


KOMPLET TUSZY STARTOWYCH


STEROWNIKI


GWARANCJA 12 MIESIĘCY

 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

DRUKARKA WSPÓŁPRACUJE Z TUSZAMI HP 364

KTÓRE DOSTĘPNE SA W NASZYM SKLEPIE:

 

http://alle/sklep/27[zasłonięte]836_all-in-tusze-tonery-drukarki



CAŁA POLSKA DRUKUJE U NAS

 

NAJTANIEJ

 

 

 

 

  

 

PARAMETRY TECHNICZNE:

 

 

 

 

ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU:





PROMOCJA!

WYMIEŃ 4 PUSTE POJEMNIKI PO TUSZACH NA 1 PEŁNY

Promocja polega na wysłaniu na nasz adres pustych pojemników a my w zamian wysyłamy na swój koszt zregenerowane, przetestowane i gotowe do druku pojemniki.

Tym sposobem ZYSKUJESZ PODWÓJNIE:

OSZCZĘDZASZ SWOJE PIENIĄDZE ORAZ OSZCZĘDZASZ ŚRODOWISKO


ALL-IN Piotr Krutak
48-340 Głuchołazy
Bodzanów 34
all-[zasłonięte]@all-in.pl

 

 

tel 607 [zasłonięte] 555



ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU:






Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 607 [zasłonięte] 555

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [zasłonięte]@all-in.pl lub telefonicznie: 607 [zasłonięte] 555 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. 

3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

ZDJĘCIA UŻYTE W AUKCJI MAJĄ CHARAKTER POGLĄDOWY

 







© PanelReklamowy