POSNET Thermal HD to to najnowocześniejsza z drukarek fiskalnych na rynku. Najnowsza technologia i unikatowe rozwiązania techniczne czynią z tej drukarki prawdziwego tytana pracy. Jest przeznaczona do długiej pracy w pełnym obciążeniu. Nowoczesny i bardzo wytrzymały mechanizm drukujący z ceramicznym obcinaczem papieru w standardzie, pozwala na wydruk z prędkością do 47 linii/s, a wrzutowy system drop in zapewnia wymianę papieru w kilka sekund. To pozwoli Ci na znaczącą poprawę komfortu pracy i poziomu obsługi klienta.
Ze względu na swoje parametry poleca się ją szczególnie dla:
- Sieci handlowo-usługowych i przemysłowych (super i hipermarkety)
- Sklepów drogeryjno-kosmetycznych
- Sklepów odzieżowych i obuwniczych
- Szpitali i przychodni lekarskich
- Dużych kancelarii adwokackich
- Stacji paliw
- Hurtowni
- Hoteli
- Lokali gastronomicznych, fastfoodów itp.
- Salonów motoryzacyjnych
- Kin, teatrów, muzeów
- Obiektów i ośrodków rekreacyjno-sportowych (baseny, spa itp.)
W nagłówku i stopce każdego paragonu, faktury i wydruku niefiskalnego można umieścić dowolną, czarno-białą grafikę. Może to być np. logo sklepu, reklama lub grafika okolicznościowa. Bez problemu spersonalizujesz swoje paragony.Drukarka fiskalna Posnet Thermal występuje w dwóch wersjach konstrukcyjnych, z wyświetlaczem standardowym i wolnostojącym. Istnieje możliwość przedłużenia ramienia wyświetlacza, aby uczynić go bardziej widocznym dla klientów.
Drukując 56 znaków w wierszu i mając możliwości formatowania czcionek oraz szeroki wybór formatek (potwierdzenia płatności kartą, raporty, wydruki do systemów lojalnościowych, bony rabatowe, doładowania GSM), pozwoli drukarce generować dowolne wydruki niefiskalne, dopasowane do potrzeb klienta. Drukarki Thermal HD posiadają funkcję wydruku faktur VAT bezpośrednio na rolce kasowej.Kod 2D można wydrukować w stopce paragonu lub faktury, a także w dowolnym miejscu na wydruku niefiskalnym. Mogą stanowić informację dla klienta lub dodatkowe dane łatwe do wprowadzenia do systemu.
Pomoc w uzyskaniu 90% zwrotu z US
Nasi sprzedawcy pomogą Państwu wypełnić odpowiednie zgłoszenia, aby sumaryczny koszt urządzenia fiskalnego był dla Państwa jak najmniejszy.
Fiskalizacja
Fiskalizacja to proces, w którym wprowadzamy numer NIP Państwa działalności do pamięci fiskalnej kasy. Dzięki temu mogą Państwo ewidencjonować sprzedaż na nabytym urządzeniu.
Programowanie urządzenia
Konfiguracja urządzenia tak, aby było ono w pełni gotowe do pracy w Państwa działalności. Ustawienia nagłówka, stawek VAT oraz zaprogramowania bazy towarowej według Państwa potrzeb.
Szkolenie z obsługi urządzenia
W pełni tłumaczymy jak obsługiwać urządzenie. Przeszkolimy jak dokonywać sprzedaży, jak wykonywać konieczne raporty oraz wytłumaczymy podstawy programowania kasy.
Pomoc serwisowa
Jeżeli macie Państwo jakikolwiek problem z urządzeniem fiskalnym nasi serwisanci pomogą rozwiać wszystkie niejasności oraz usunąć ewentualne awarie.
Dowóz do klienta i instalacja
Na Państwa zamówienie dowozimy urządzenia na terenie Warszawy i okolic. Podłączamy i konfigurujemy tak, aby mogli Państwo od razu z niego korzystać.
Dokumentacja do Urzędu Skarbowego
Każde zakupione urządzenie fiskalne musi zostać zgłoszone w odpowiednim Urzędzie Skarbowym. My wypełnimy wszelkie niezbędne dokumentacje, które są w nim wymagane.
Satysfakcja udanego zakupu
Połączenie wszystkich naszych usług sprawia że pomimo skomplikowanych przepisów i obsługi nasi klienci otrzymują gotowy do pracy produkt wraz z potrzebą wiedzą i wsparciem. Wspieramy przedsiębiorczych!
Wszystkie produkty zakupione na aukcjach AmigoPC wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka” lub do paczkomatów InPost. Dzięki temu przesyłki zawsze są ubezpieczone, oraz docierają pod adres najczęściej na następny dzień roboczy.
Paczkomaty wysyłane są codziennie.
Wysyłamy paczki również kurierem Pocztex48, możliwy jest też odbiór w punkcie e-przesyłka.
Nie zarabiamy na przesyłkach – ceny przesyłek odzwierciedlają realne ceny usług firm przewozowych, a wszystkie zakupy zrobione u nas danego dnia, wysyłane są jedną paczką.
W celu jak najszybszego zrealizowania zamówienia prosimy o precyzyjną informację dotyczącą odbioru/wysyłki w formularzu opcji dostawy Allegro.
Odbiór osobisty możliwy jest w naszym salonie w Warszawie i jest zawsze bezpłatny. Po dokonaniu zakupu nasz handlowiec kontaktuje się z Klientem w celu wybrania salonu AmigoPC , do którego dostarczymy zakupiony produkt. O dostępności produktu w wybranym salonie Klient jest informowany przez lokalny Dział Handlowy.
Nasza firma działa w branży komputerowej od 1999 roku. Przez ten czas zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, duże doświadczenie, oraz stabilną pozycję na rynku. Nieustannie podnosimy jakość naszych usług, oraz kwalifikacje, abyśmy w jak największym stopniu mogli sprostać wymaganiom Klientów.
Produkty które oferujemy, realnie posiadamy w magazynie, dlatego w większości przypadków wysyłka możliwa jest już w dniu zamówienia. Zaopatrujemy się tylko i wyłącznie u oficjalnych dystrybutorów, oraz u producentów sprzętu, co oznacza, że produkty zawsze są nowe, kompletne, a po zakupie objęte są właściwą dla danego produktu gwarancją. Staramy się jak najdokładniej opisywać aukcje, dlatego produkt, który dostaniesz będzie zawsze w 100% zgodny z opisem.
Za produkty zakupione na naszych aukcjach, można zapłacić w systemie ratalnym Santander. Umożliwiamy pełną obsługę kredytu ratalnego bez wychodzenia z domu.
Cała procedura związane z przyznaniem kredytu ratalnego odbywa się przez internet.
Koszt zakupów można rozłożyć od na 6 do 36 rat.
Aby zapłacić w systemie ratalnym, należy w formularzu opcji dostawy allegro wybrać płatność „Raty AmigoPC”
Następnie skontaktujemy się aby rozpocząć procedurę udzielenia kredytu.
Na każdy produkt kupiony na naszych aukcjach udzielamy gwarancji ważnej od 12 do 36 miesięcy. Warunkiem realizacji gwarancji jest posiadanie paragonu, lub faktury VAT, które zawsze otrzymujesz od nas przy zakupie.
Jeśli masz jakieś wątpliwości, chciałbyś uzyskać poradę, lub dokładniejsze informacje o produkcie, śmiało pisz do nas na adres [zasłonięte]@amigopc.pl lub dzwoń pod 883-[zasłonięte]-274.
Dane firmy
Evotrade Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa
Nr konta bankowego:
BNP Paribas Bank
67 1600 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4624888 [zasłonięte] 700001