GŁOGÓW, ul. Poczdamska 3c
tel. 76 [zasłonięte] 91, 76 [zasłonięte] 92
e-mail: [zasłonięte]@starcom-ntt.com.pl
POLKOWICE, ul. Skalników 44
tel. 76 [zasłonięte] 94
e-mail: [zasłonięte]@starcom-ntt.com.pl
STARCOM D.Jurek & J.Korczak sp.j.
67-200 Głogów ul. Poczdamska 3c
nr 43 8653 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040085 [zasłonięte] 823601
Nasze paczki wysyłamy firmą kurierską
Sprawdź status przesyłki wprowadzając dane z Allegro - Tracking Allegro -> wystarczy twój nick i numer aukcji.
MONITORING PRZESYŁEK
Gdyby okazało się, że przesyłka w transporcie uległa uszkodzeniu, prosimy o spisanie protokołu zniszczenia z kurierem, automatyczny zwrot przesyłki do nadawcy oraz kontakt z nami.
Dokładne wypełnienie formularza zakończenia aukcji, przyspieszy dostawę zamówionego towaru.
Po zakończeniu aukcji należy wypełnić formularz opcji dostawy - podanie adresu i formy wysyłki (jeżeli adres wysyłki jest inny niż podany w allegro zmiany można dokonać tylko poprzez formularz opcji dostawy).
NIE BIERZEMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ZMIANĘ ADRESU DOKONANĄ W INNY SPOSÓB NIŻ POPRZEZ FORMULARZ OPCJI DOSTAWY.
NIE AKCEPTUJEMY ZMIAN DOKONANYCH DROGĄ MAILOWĄ I ADRESÓW Z PRZELEWU BANKOWEGO.
1. Jesteśmy legalnie działającą firmą. Do każdego zakupu dołączana jest faktura. Zakup jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.
2. Sprzedawany sprzęt jest nowy i objęty gwarancją producenta. Towar na naszych aukcjach jest dostępny na magazynie.
3. W celu usprawnienia finalizacji transakcji, prosimy o wypełnianie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY. Link do formularza znajduje się w mailu potwierdzającym dokonanie zakupu sprzętu lub na Państwa koncie w zakładce Kupione.
4. W formularzu i korespondencji należy podać aktualny numer telefonu, który umożliwi kontakt kuriera z odbiorcą.
5. Prosimy o informację jeżeli planowany jest odbiór osobisty sprzętu w jednym z naszych salonów.
6. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT, należy dostarczyć wszelkie dane potrzebne do jej wystawienia - nazwa podmiotu, adres oraz NIP.
7. Dopuszczalne formy zapłaty zakupionego sprzętu:
a) przedpłata na konto w allegro;
b) pobranie, wpłacane kurierowi przy odbiorze;
c) przy odbiorze osobistym tylko gotówka - nie przyjmujemy wpłat kartą.
8. Gdyby okazało się, że przesyłka w transporcie uległa uszkodzeniu, prosimy o spisanie protokołu zniszczenia z kurierem, automatyczny zwrot przesyłki do nadawcy oraz kontakt z nami.
W przypadku jakichkolwiek niezgodności prosimy o kontakt. Towar można reklamować zgodnie z warunkami gwarancji.