- O firmie
- Opinie
- Regulamin
- Kontakt
Opis produktu
Drucker o marketingu
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]35662Autor: William A. CohenWydawnictwo: Słowa i MyśliRok wydania: 2014, oprawa: zintegrowanaStrony: 296, Format: 25x17,6 cm
Stan: Nowa nie używana
Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy [zasłonięte]@lovebooks.pl lub +500 [zasłonięte] 177
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z życia korporacji.Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern(Z Przedmowy)--------------Moim pragnieniem jest, aby osoby na wpływowych stanowiskach, szczególnie menadżerowie, profesorowie, ale także studenci, wzięli sobie do serca rady z książki Cohena, pomogą one ich organizacjom oraz nam wszystkim.Joseph A. Maciariello, Profesor Zarządzania Horton oraz Drucker School of Management, współautor The Drucker DifferenceDrucker o marketingu to odzwierciedlenie unikatowych zdolności Billa Cohena w rozumieniu oraz przekazywaniu myśli i idei Petera Duckera o marketingu, z domieszką tego, jak wdrożyć je w czyn w dynamicznym i zmieniającym się świecie.William Pollard, prezes honorowy The ServiceMaster CompanyDrucker najlepiej mówił o tym, że marketing i innowacje to najważniejsze funkcje biznesowe, ponieważ generują nowych klientów. Tak więc proszę mi uwierzyć, cokolwiek powiedział o marketingu, warte jest przeczytania. Nie ma lepszego myśliciela.Jack Trout, światowy ekspert marketingu, prezes Trout & Partners Ltd.Bill Cohen syntetyzuje, analizuje i prezentuje w praktyce każdy najmniejszy element, który składa się na sedno idei Druckera: jak stworzyć klienta. To jego największa zasługa.Rick Wartzman, dyrektor wykonawczy Drucker Instytut oraz felietonista Forbes.com
Bestseller
PRZEJDŹ DO AUKCJI
Jak kupić książki z kilku aukcji i zapłacić tylko raz za dostawę?
Krok1: Dodaj wszystkie ksiązki DO KOSZYKA
Krok2: Przejdź do koszyka, zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk KUP TERAZ
Uwaga! Nie klikaj przycisku Kup Teraz dla każdej pozycji osobno!
Ważne aby kliknąć tylko raz, już po zaznaczeniu wszystkich interesujących Cię pozycji.
Klienci, którzy kupili Drucker o marketingu, wybrali również:
Koszty dostawy dla Poczty Polskiej, przesyłek kurierskich i Paczkomatów InPost
| Sposób dostawy |
Koszt dostawy - Płatność z góry - Pobranie |
Paczka Ruchu - odbiór w kiosku ruchu
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - PACZKA W RUCHu
WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO
|
3,99 zł |
Poczta Polska - odbiór w placówce
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - E-PRZESYŁKA
WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO
|
5,50 zł/ 8,50 zł (pobranie) |
Poczta Polska - Kurier 48
Nazwa w Allegro: Pocztex Kurier48
|
8,00 zł/ 10 zł (pobranie) |
Paczkomaty InPost
Nazwa w Allegro: Odbiór w punkcie - Paczkomaty 24/7
WYMAGANY NUMER TELEFONU KOMÓRKOWEGO
|
8,99 zł |
|
|
9,99 zł / 12 zł (pobranie) |
|
|
prosimy o kontakt |
Przy jednorazowym zakupie wielu pozycji koszt dostawy ponosi się tylko raz. Po dokonaniu zakupów należy koniecznie wypełnić formularz pozakupowy i wybrać formę dostawy. O nadaniu paczki zawsze informujemy e-mailem i SMS-em podając numer listu przewozowego i link do śledzenia przesyłki.
Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy [zasłonięte]@lovebooks.pl lub +500 [zasłonięte] 177