Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Drogi Kolejowe

04-03-2015, 0:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 19.90 zł     
Użytkownik kowal1224
numer aukcji: 5116072079
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 16   
Koniec: 03-03-2015 23:43:35

Dodatkowe informacje:
Opis niedostępny...
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam Wszystkich Na Mojej Aukcji





Drogi Kolejowe

Wydawnictwa komunikacji i łączności

Zawiera 296 stron.

Przy zakupie tej książki drugą dostajesz gratis





Spis treści:

Część I
1. SITK-XXIII Zwyczajny Zjazd Delegatów. Konferencja naukowo-techniczna pt. "Transport a gospodarka narodowa"
2. Usuwisko podtorza kolejowego na terenie zalewowym
3. Naprawa zniszczonego przepustu prefabrykowanego
4. Nowe konstrukcje zasłon przeciwśnieżnych
5. Dodatek szkoleniowy
6. Ocena niezawodności elementów konstrukcyjnych agregatu podbijającego podbijarki tłucznia MD 07-32
7. Budowle inżynieryjne dróg kolejowych
8. Dźwig układkowy w 1932 roku
9. Stacja rozrządowa Kleidering
10. Wywiady

Część II
1. Pierwsze doświadczenia z robót wykonywanych w zamknięciach 24-godzinnych
2. Tendencje rozwojowe, postęp konstrukcyjny i technologiczny w kolejowej nawierzchni drewnianej i prefabrykowanej
3. Wzmocnienie podtorza pod hamulce torowe typu ETH
4. Automatyzacja obliczeń układów geometrycznych połączeń torów
5. Określenie prędkości przepływu w drenażach
6. Badania eksploatacyjne przytwierdzeń sprężystych SB3 w torze bezstykowym
7. Konferencja naukowo-techniczna nt. "Metody badań i oceny stanu technicznego mostów stalowych"
8. Sympozjum na temat ekonomicznych aspektów utrzymania nawierzchni kolejowej
9. Wywiady

Część III
1. Wpływ odbiorów komisarycznych na jakość produkcji podkładów betonowych
2. Metoda wspomaganego komputerowo projektowania odwodnień
3. Tendencje rozwojowe, postęp konstrukcyjny i technologiczny kolejowej nawierzchni drewnianej i prefabrykowanej
4. Dodatek szkoleniowy
5. Rewaloryzacja przeprawy mostowej przez Wisłę im. ks. Józefa Poniatowskiego w Warszawie
6. Roboty profilaktyczne i naprawcze w obiektach kolejowych narażonych na wpływy eksploatacji górniczej
7. Zabezpieczenia podtorza pod hamulcami ETH-10
8. Oczyszczanie szyn za pomocą maszyn
9. III Sympozjum Technologiczne

Część IV
1. Opory podłużne nawierzchni w rozjazdach
2. Wzmożone pękanie szyn w okresie niskich temperatur
3. Przystosowanie sprężystych przytwierdzeń szyn do podkładów drewnianych
4. Rampa przechyłkowa na gładkiej krzywej przejściowej
5. Dodatek szkoleniowy
6. Zastosowanie metod geofizycznych do badania stanu podtorza
7. Pomiary sił wewnętrznych w strefie aktywnej podtorza
8. Z prac Podkomisji "Mosty" UIC

Część V
1. 35 lat Centralnego Biura Projektowo-Badawczego Budownictwa Kolejowego w Warszawie
2. Studium przedprojektowe rozbudowy mostu kolejowego przez Wisłę
3. Projektowanie układów torowych na punktach rozładunku materiałów sypkich
4. Automatyzacja rozrządzania i urządzenia SRK w rejonie górki rozrządowej
5. Niektóre zagadnienia projektowania układów torowych do potrzeb elektryfikacji kolei

Część VI
1. Pełzanie szyn w rozjazdach zwyczajnych
2. Ocena obowiązujących i projekt zmian warunków kwalifikacji przejazdów do poszczególnych kategorii
3. Regeneracja łap do podbijarek torowych SLC i MD przez napawanie termitowe
4. Dodatek szkoleniowy
5. Określanie dopływów wody do rowów
6. Studium przedprojektowe rozbudowy mostu kolejowego przez Wisłę (cd.)

Część VII
1. Wpływ pełzania szyn na działanie zamknięć nastawczych w rozjazdach
2. Określanie dopływów wód infiltracyjnych do drenaży podziemnych
3. Ocena obowiązujących i projekt zmian warunków kwalifikacji przejazdów do poszczególnych kategorii (cz.II)
4. Dodatek szkoleniowy
5. Kształtowanie krzywizn za torami zwrotnymi rozjazdów
6. Wywiady

Część VIII
1. Instytut badawczy dróg i mostów w służbie budownictwa komunikacyjnego
2. Prace instytutu badawczego dróg i mostów w dziedzinie geotechniki kolejowej
3. Badania przydatności eksploatacyjnej przęseł stalowych w mostach kolejowych
4. Uruchomienie produkcji elementów z betonu sprężystego do budowy mostów kolejowych
5. O niektórych problemach projektowania mostów na liniach o dużej prędkości pociągów
6. Zastosowanie przyczółków quasi-skrzyniowych w kolejowych obiektach mostowych
7. Nowe możliwości zadarniania kolejowych budowli ziemnych metodą hydroobsiewu

Część IX
1. Na 40-lecie Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Gdańskiej
2. Analiza wielkości obciążeń na wybranych odcinkach linii kolejowych
3. Ocena trwałości eksploatacyjnej szyn na wybranych odcinkach linii magistralnej
4. Badania krzywizny torów zwrotnych rozjazdów
5. Analiza krzywych przejściowych z nieliniowymi rampami przechyłkowymi
6. Kilka uwag o kolejowych mostach kratowych z jezdnią użebrowaną

Część X
1. Rola geotechniki w diagnostyce podtorza kolejowego
2. Doświadczenia w projektowaniu dużej stacji rozrządowej na terenie Dolnośląskiej DOKP (cz.II)
3. Profilarka ław torowiska PŁT-500
4. Korygowanie krzywych przejściowych metodą Helmerta
5. Dodatek szkoleniowy
6. Modernizacja małych obiektów inżynieryjnych przez zmianę ich układu konstrukcyjnego
7. Trwałość szyn w łukach