Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Droga Toyoty. Fieldbook [nowa]

28-01-2012, 8:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 55.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2026184366
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 8   
Koniec: 28-01-2012 13:46:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Droga Toyoty. Fieldbook

David P. Meier, Jeffrey K. Liker

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-83195-37-4
  • liczba stron: 584
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: MT Biznes
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY!W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce Droga Toyoty - Fieldbook wraz z wieloletnim pracownikiem koncernu Davidem Meierem pokazuje, jak z sukcesem wcielać w życie zasady Drogi Toyoty.Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.Książka zawiera narzędzia diagnostyczne, arkusze robocze i ćwiczenia - w dużej części stworzone na podstawie narzędzi stosowanych w Toyocie - dzięki czemu każdy może opracować własny arsenał, dostosowany do specyfiki swojej firmy. Co jednak najistotniejsze, pozwala zrozumieć sposób myślenia kryjący się za wszystkimi tymi narzędziami i podejściami, dzięki czemu każdy może wykorzystać model 4P Toyoty i zintegrować go trwale z filozofią własnej organizacji.Model 4P Toyoty składa się z następujących czterech elementów: FILOZOFIA (ang. philosophy) - firma to narzędzie służące do tworzenia wartości dodanej dla klientów, społeczeństwa, społeczności lokalnej i partnerów.PROCES (ang. process) - liderzy przestrzegający właściwych procesów uzyskują pożądane rezultaty, w tym długofalową redukcję kosztów i poprawę jakości.PRACOWNICY I PARTNERZY (ang. people/partners) - wartość organizacji zwiększa się poprzez stawianie wyzwań pracownikom i partnerom firmy. Dzięki temu zyskują oni możliwość rozwoju umiejętności i zwiększania pewności siebie.ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (ang. problem solving) - nieustanne rozwiązywanie zasadniczych problemów to siła napędowa procesu uczenia się organizacji. O AUTORACHJEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej oraz współtwórcą programu japońskiego zarządzania technologią na University of Michigan. Jego teksty ukazywały się m.in. w "Harvard Business Review" i "Sloan Management Review".DAVID MEIER jest prezesem Lean Associates, dziesięć lat pracował jako lider grupy w Toyota Motor Manufacturing. Obecnie pomaga organizacjom reprezentującym różnorodne branże poznawać Drogę Toyoty.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.