Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DROGA TOYOTY DO LEAN LEADERSHIP (gemba kaizen)

25-06-2015, 9:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Wenedia
numer aukcji: 5452978713
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 3   
Koniec: 25-06-2015, 9:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2012

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



książka Jeffreya K. Likera:

DROGA TOYOTY DO LEAN LEADERSHIP



 za 

59,00 zł



przesyłka  9,00 zł


 TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością – światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię i kulturę. Jak wyjaśniają autor Drogi Toyoty, Jeffery Liker oraz by ły dyrektor Toyoty, Gary Convis, dzięki takiemu podejściu do przewodzenia firmie, uznany producent samochodów rozbudził potrzebę dążenia do doskonałości na każdym poziomie organizacji. To pozwala na: stały wzrost: Toyota zwiększa rentowność nieprzerwanie od 58 lat – zwolniła jedynie w roku 2008 w obliczu światowej recesji, kryzysu wadliwych samochodów i najtragiczniejszego trzęsienia ziemi, które nawiedziło Japonię; niewyczerpaną pomysłowość: podejście Toyoty do innowacyjnego myślenia i rozwiązywania problemów przynosi rezultaty w postaci czołowych miejsc w rankingach i rzeszy niezwykle zadowolonych klientów, a jednocześnie pozwala firmie na zregenerowanie sił po trzech kryzysach, które ją dotknęły w krótkich odstępach czasu; zbudowanie silnej marki i szacunku: reputacja Toyoty miała kluczowe znaczenie dla zdolności firmy do przetrwania kryzysu wadliwych samochodów – burzy medialnej z roku 2010. A cóż to była za burza! Jednak statek, który według niektórych osób zdawał się tonąć, znów wypływa na szerokie wody. Możliwe, że kultura Toyoty straciła wtedy na sile, lecz przywództwo było jak latarnia wskazująca drogę p owrotną. W rzeczywistości, jak pisze Liker, firma „stanowi prawdopodobnie jeszcze lepszy model szczupłego przywództwa niż kiedykolwiek wcześniej”. Na potwierdzenie tych słów Toyota za niedługo obchodzić będzie osiemdziesięciolecie ciągłego rozwoju i innowacji. A jednak według magazynu Industry Week jedynie 2% firm stosujących Lean może pochwalić się długoterminowymi sukcesami. To, czego brakuje pozostałym 98% to ujednolicone metody i spójna filozofia leżące u podstaw przywództwa.

Wydawca: MT BIZNES
Okładka: TWARDA 
Ilość stron: 330
Stan książki: idealny - książka nowa

Wysyłka po odnotowaniu wpłaty na konto lub poinformowaniu nas, 
że książka ma zostać wysłana
"za pobraniem".





Zobacz także inne nasze aukcje!
Kliknij TUTAJ



Kontakt:
gg: 796558 lub[zasłonięte]14210 (w dni powszednie między godziną 8.00 a 16.00)
e-mail: [zasłonięte]@interia.pl
telefon komórkowy: 660 [zasłonięte] 418 lub 509 [zasłonięte] 226