Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DRIFT BMW E30 S62 V8 M5 KJS AUTOGRASS DRIFTOWÓZ

08-12-2014, 18:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 000 zł     
Użytkownik Slawkoa
numer aukcji: 4833029128
Miejscowość Wielka Brytania
Wyświetleń: 2030   
Koniec: 08-12-2014 17:33:53

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1990
Przebieg (km): 100
Pojemność silnika (cm3): 5000
Moc silnika (KM): 440
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam Do sprzedania moje 1990 BMW E30 V8 S62. 

 

Nie katowany, nie bity, nie jeżdżony zimą, garażowany Niemiec płakał jak sprzedawał, na granicy stał i machał i do tej pory dzowni żeby silnika posłuchać...

 

a teraz na poważnie :)

 

Auto zbudowane przez PUZ, modyfikowane przez Wierzbę i teraz mnie. Specyfikacja auta jest naprawdę długa, chętnie podeślę zainteresowanym na PM. W aucie siedzi mocno cofnięty silnik z mojej cywilnej poliftowej 2002 M5 o przebiegu 80tyś mil w którym zostały wymienione wszystkie problemowe sprawy (rozrząd: wszystkie łańcuchy, koła, napinacze, ślizgi, pompa oleju; panewki), zmodyfikowany sterownik (wyrzucone wszystko co niepotrzebne i tryb AlfaN), lekko odelozny dwumas z wzmocnionym dociskiem sachs performance (750nm) i tarcza spiekową, silnik był hamowany w drogowym aucie i pięknie trzymał serie, na chwile obecną auto legitymuje sie mocą w granicach 440bhp.

 

pełna klatka z zastrzałami by PUZ zgodna z FIA

laminaty body M3 

waga 1030kg

gwint ksport drift

 

 

 

Auto jest zgodne z regulaminami wszystkich lig w polsce, nie wymaga nic poza drobnymi poprawkami, jest gotowe do boju, jeździ świetnie i jest naprawdę szybkie o czym może zaświadczyć Paweł Trela który jeździł nim całkiem niedawno, wystarczy zadzwonić do Trela Motorsport i zapytać. Do auta dorzucam komplet nigdy nie używanych przednich błotników i dwa czy trzy razy założony praktycznie nowy tylni.

 

Oczywistą sprawą jest że nie jest to nowa maszyna i posiada różne ślady walki aczkolwiek mechanicznie jest sprawne w 100%

 

Auto znajduje sie w UK i mogę pokryć polowe kosztów przewiezienia go do PL Odpowiem na pytania na PW albo pod numerem UK +447[zasłonięte]838230

 

więcej zdjeć i filmów na fanpage na fb

 

https://www.facebook.com/TEAM.DRIFTOHOLIC

 

cena do negocjacji

 

Pozdrawiam