Uszkodzenie paczki Sprawdzaj paczkę podczas odbioru. W razie uszkodzenia należy sporządzić protokół uszkodzenia i dokonać zwrotu paczki. - Nie uwzględniamy reklamacji, gdzie nastąpiło uszkodzenie przedmiotu przez kuriera lub Pocztę Polską i nie został sporządzony protokół przy odbiorze paczki. - Do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez dostawcę paczki nie wysyłamy drugiego towaru w zamian. Usterka fabryczna lub zły kolor - Jeżeli zakupiony towar nie jest zgodny z umową kupna mają Państwo możliwość zwrotu towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. - Należy wówczas poinformować nas o tym stosownym e-mailem. Następnie wysyłają Państwo reklamowany przedmiot tą samą opcją wysyłki co dostarczona paczka. - koszty wysłania do nas towaru ponosi Kupujący. - Koszty odesłania reklamowanego przedmiotu zostaną zwrócone na konto bankowe lub przekazem pocztowym. Nieodebranie paczki - W przypadku, gdy Kupujący zapłaci za towar i go nie odbierze (lub adres będzie nieaktualny) to Kupujący ponosi odpowiedzialność finansową za powstała sytuację. Koszty powrotu przesyłki i kolejnego nadania ponosi Kupujący Zagubienie paczki - Nie ponosimy odpowiedzialności za zgubienie przesyłki przez Pocztę Polską. -Jeżeli nie dotarła do Państwa przesyłka po 14 dniach od wysłania to skontaktuj się z nami, a my udostępnimy Państwu kopie listu przewozowego na podstawie którego będą Państwo mogli odnaleźć paczkę w lokalnym urzędzie pocztowym. - Do momentu rozstrzygnięcia reklamacji na Poczcie Polskiej nie wysyłamy drugiego towaru w zamian. Rezygnacja z zakupu - Klient ma prawo zwrócić zakupiony przedmiot w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru. - Zwracany przedmiot musi być w stanie niezmienionym i zapakowany w to samo opakowanie. - Zwrotowi podlega tylko cena towaru. Koszty łącznych przesyłek pokrywa Kupujący. |