Uszkodzenie paczki
Sprawdzaj paczkę podczas odbioru. W razie uszkodzenia należy sporządzić protokół uszkodzenia i dokonać zwrotu paczki.
- Nie uwzględniamy reklamacji, gdzie nastąpiło uszkodzenie przedmiotu przez kuriera lub Pocztę Polską i nie został sporządzony protokół przy odbiorze paczki.
- Do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez dostawcę paczki nie wysyłamy drugiego towaru w zamian.
Usterka fabryczna lub zły kolor
- Jeżeli zakupiony towar nie jest zgodny z umową kupna mają Państwo możliwość zwrotu towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Należy wówczas poinformować nas o tym stosownym e-mailem. Następnie wysyłają Państwo reklamowany przedmiot tą samą opcją wysyłki co dostarczona paczka.
- koszty wysłania do nas towaru ponosi Kupujący.
- Koszty odesłania reklamowanego przedmiotu zostaną zwrócone na konto bankowe lub przekazem pocztowym.
Nieodebranie paczki
- W przypadku, gdy Kupujący zapłaci za towar i go nie odbierze (lub adres będzie nieaktualny) to Kupujący ponosi odpowiedzialność finansową za powstała sytuację. Koszty powrotu przesyłki i kolejnego nadania ponosi Kupujący
Zagubienie paczki
- Nie ponosimy odpowiedzialności za zgubienie przesyłki przez Pocztę Polską.
-Jeżeli nie dotarła do Państwa przesyłka po 14 dniach od wysłania to skontaktuj się z nami, a my udostępnimy Państwu kopie listu przewozowego na podstawie którego będą Państwo mogli odnaleźć paczkę w lokalnym urzędzie pocztowym.
- Do momentu rozstrzygnięcia reklamacji na Poczcie Polskiej nie wysyłamy drugiego towaru w zamian.
Rezygnacja z zakupu
- Klient ma prawo zwrócić zakupiony przedmiot w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru.
- Zwracany przedmiot musi być w stanie niezmienionym i zapakowany w to samo opakowanie.
- Zwrotowi podlega tylko cena towaru. Koszty łącznych przesyłek pokrywa Kupujący.
|