Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DRAKENSANG =PL= (PC) BARDZO FAJNY ACTION RPG

18-01-2012, 17:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 14.70 zł     
Użytkownik egraal
numer aukcji: 2031545704
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 5   
Koniec: 31-01-2012 17:40:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla dzieci, Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Towar nowy, zafoliowany, nigdy nie używany.
    Cena 14.70zł
    Jako że jesteśmy sklepem, do każdego zakupu dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT.

    Przy zakupie kilku przedmiotów koszt dostawy jest zawsze jeden, dlatego kupując u nas rozważ zakup kilku przedmiotów z różnych aukcji jednocześnie, zaoszczędzisz na koszcie dostawy.

    Drakensang - Seria Gry dla Ciebie
    Wersja językowa: pełna polska

    Drakensang: The Dark Eye to gra role-playing, której akcja została osadzona na ziemi zwanej Aventuria. Jest ona niejakim odpowiednikiem średniowiecznej Europy. Tak samo też pod względem demograficznym przypomina wieki średnie. Mamy tutaj ogromny teren podzielony na specyficzne obszary zamieszkiwane przez odmienne plemiona. Są to mroźne ludy nordyckie, orientalne królestwo Kun Kau Peh czy przepełnione magiczną energią Wyspy. Aventuria posiada rzecz jasna centralne miasto, jakim jest Middenrealm.

    Na początku swojej przygody, gracz ma za zadanie stworzenie własnego alter ego. Podobnie jak w innych tytułach tego pokroju, każdy bohater jest opisany kilkoma współczynnikami, których statystyki poprawia wraz z nabieraniem doświadczenia. W późniejszym czasie protegowany będzie podróżował wraz ze swymi towarzyszami spotkanymi na trakcie. Świat Drakensang: The Dark Eye jest klasyczną krainą fantasy. Znaleźć w niej można plemiona Ludzi, Krasnoludów, Elfów, Orków, etc., choć nie zabrakło pośrednich plemion jak Amazonek czy Szamanów posługujących się zarówno bronią białą jak i magią. Każda z tych ras jest możliwa do przybrania w nią bohatera, wedle preferencji gracza.

    Przygoda bardzo przypomina tę z sagi Gothic. Bohater podróżuje po świecie rozmawiając z charakterami kontrolowanymi przez Sztuczną Inteligencję. System dialogów został opracowany na wzór wspomnianej wyżej serii, lecz niebagatelny wpływ na dostępne kwestie i akcje ma rodowód herosa. Wiadomym jest, że paladyn łatwiej uzyska dostęp do lokacji, do których żądnych krwi Ork nie ma prawa wstępu za żadną cenę.

    Nie mogło zabraknąć także wszelakiej maści plugawego tałatajstwa, które niejeden raz staje bohaterom na drodze. Powodzenie w walce z nimi jest zależne przede wszystkim od atrybutów oraz ekwipunku walczących. Potyczki toczą się w czasie rzeczywistym, lecz podobnie jak w Dungeon Siege II możliwe jest ich chwilowe zatrzymanie (aktywna pauza) i spokojne wydanie poleceń.



  • Wszystkie prawa zastrzeżone 2010 © City Entertainment