Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DRAGON'S DOGMA X360 JUŻ JEST !! SGV / 2 SKLEPY

08-07-2012, 9:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 199.90 zł     
Użytkownik SWIAT-GIER_COM
numer aukcji: 2449302620
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 03-07-2012 09:30:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Projekt

OKŁADKA: ANG INSTRUKCJA: ANG GRA: ANG

PREMIERA 25.05.2012

Dragon’s Dogma jest grą akcji/RPG osadzoną w realiach fantasy. Akcja rozpoczyna się w chwili gdy mieścinę, którą zamieszkiwał nasz bohater zaatakował smok. Nie skończyło się jednak wyłącznie na ogólnym spustoszeniu okolicy. Prawdziwym celem ataku okazał się nasz protagonista – mistyczny gad odnalazł go pośród chaosu i wyrwał serce, twierdząc, że jest wybrańcem. O dziwo bohater nie skonał. Teraz wyrusza w świat by odnaleźć wyjaśnienie tego, co się stało.

Podczas wędrówki napotkamy ikoniczne potwory znane z innych światów fantasy oraz mitologii. Walczymy między innymi z gryfem, hydrą czy stadem harpii. Wraz z postępami w rozgrywce mamy okazję rozwinąć umiejętności naszego herosa i poprawiać jego bojową skuteczność dokupując mu coraz lepsze elementy ekwipunku. Nie działamy jednak sami – nasza drużyna może liczyć nawet do trzech sterowanych przez sztuczną inteligencję pomocników. Także i oni będą się z czasem rozwijać, więc warto pilnować, by dotrwali cało do końca każdej misji, szczególnie, że część przeciwników może wymagać współpracy różnych typów bohaterów.

Jednym z największych atutów Dragon’s Dogma jest dynamiczny system walki, nastawiony przede wszystkim na zręcznościową zabawę. Ekipie Capcomu zależało na tym, by same starcia wydawały się jak najbardziej „naturalne”, dlatego zdecydowali się zaimplementować w grze specjalną opcję „chwytania” przeciwników, wychodząc z założenia, że to, co gry action/RPG do tej pory pomijały, to złożoność fizycznego kontaktu z przeciwnikiem.

Pieczę nad grą sprawowali Hideaki Itsuna oraz Hiroyuki Kobayashi. Ten pierwszy odpowiedzialny był wcześniej między innymi za Devil May Cry 4. Kobayashi współtworzył natomiast takie gry jak Resident Evil 4 czy, dużo wcześniej, DinoCrisis.

Za oprawę graficzną odpowiada silnik MT Framework, który został wykorzystany w produkcjach takich jak Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds czy Lost Planet 2. Warto również wspomnieć o oprawie audio - każdy z bohaterów niezależnych jest obdarzony własnym głosem, a wszystkie kwestie są czytane przez profesjonalnych aktorów.