|
Trio Baitfeeder Red Core
Obudowa i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności • Stopka i ramię rotora ze stopu AlumaLite • Szpula z lotniczego duralu łączonego z wysokoprzetworzonym grafitem • Szpula zapasowa identyczna ze szpulą główną • 10 łożysk tocznych • Łożyska kulkowe klasy HPB • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe) • System napędu posuwu szpuli EOS – gwarancja idealnego nawijania linki • Odkuwana, aluminiowa korbka • Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD • Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z podkładkami filcowymi Made in Japan • Wycinane na obrabiarkach CNC mosiężne części przekładni • CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych • HDGII: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję • Hamulec wodoszczelny Hydro Block • Wzmocniony, aluminiowy kabłąk • Wyważenie rotora RESII.
index |
nazwa |
hamu- lec |
waga [g]
|
ilość łożysk BB
|
ilość łożysk RB
|
przeło- żenie
|
pojemn. szpuli [mm/m] |
10-20-130 |
Trio Btfr. 30 |
FD |
333 |
9 |
1 |
1:5.0 |
0.25/140 |
10-50-140 |
Trio Btfr. 40
|
FD |
410 |
9 |
1 |
1:5.0 |
0.30/170 |
10-50-155 |
Trio Btfr. 55
|
FD |
445 |
9 |
1 |
1:4.5 |
0.35/260 |
10-50-165 |
Trio Btfr. 65
|
FD |
641 |
9 |
1 |
1:4.8 |
0.35/330 |
10-55-540 |
Trio Btfr. 40 Red Core
|
FD |
|
4 |
1 |
1:5.0 |
0.30/170 |
10-55-555 |
Trio Btfr. 55 Red Core
|
FD |
436 |
4 |
1 |
1:4.5 |
0.35/260 |
10-55-565 |
Trio Btfr. 65 Red Core
|
FD |
|
4 |
1 |
1:4.8 |
0.35/330 |
|
|