DRABINA cz. 2
GRA NOWA, ORYGINALNIE ZAFOLIOWANA
PROSZĘ CZYTAĆ MOJĄ STRONĘ "O MNIE" ORAZ INFORMACJE DODAWANE POD OPISEM AUKCJI
Brak możliwości odbioru osobistego!
JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ - DO ZAKUPÓW DOŁĄCZAMY PARAGONY, A NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE (kliknij)
DODAJ NAS DO ULUBIONYCH
PRZEZ WYDAWCĘ GRY DOŁĄCZONA ZOSTAŁA PŁYTA Z DWOMA GRAMI KOMPUTEROWYMI: "MAGICZNYM ARTEFAKTEM" W POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ ORAZ DRUGĄ GRĄ W JĘZYKU ANGIELSKIM WRAZ ZE SŁOWNICZKIEM POJĘĆ
DRABINA cz. 2
Gra logopedyczna, mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania opozycyjnych, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia, czytania i pisania.
Opozycja głosek: p-b, t-k, k-g, f-w, s-z, c-dz, cz-dż, ć-dź, sz-ż, ś-ź.
Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą.
Po przygotowaniu do gry, rozpoczyna najmłodszy uczestnik. Uczestnicy, każdy po kolei zgodnie z ruchem wskazówek zegara poprawnie wymawiają wyrazy lub wyrażenia z kartoników, dzięki czemu mogą rzucać kolejno kostką i poruszać się pionkami po drabinie
do góry lub w dół.
Gracz, który jako pierwszy dotrze do ostatniego szczebla "19" przy mecie zostaje zwycięzcą.
Grę można dostosować do potrzeb i możliwości graczy odpowiednio modyfikując zasady.
PUDEŁKO ZAWIERA:
1 plansza (4 puzzle)
360 kartek z wyrazami
pionki - 4 szt.
kostka
instrukcja
SUGEROWANA KATEGORIA WIEKOWA: 5 LAT+
LICZBA GRACZY: 1-4 OSÓB