Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DRABINA cz. 2 GRA LOGOPEDYCZNA +GRATIS KOMPUTEROWA

30-05-2012, 19:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik zedziol
numer aukcji: 2331503092
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 22   
Koniec: 18-05-2012, 11:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon 01

e-mail: [zasłonięte]@gmail.com

dane do przelewu na konto w mBanku:


Marcin Zieliński

47 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 675305

paczka pocztowa ekonomiczna: 10 zł.

paczka pocztowa priorytetowa: 12 zł.

przesyłka kurierska: 18 zł.

Przy zakupach na kilku aukcjach proszę czekać na informację o łącznych kosztach wysyłki lub pytać mailowo!


Brak możliwości odbioru osobistego

JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ - DO ZAKUPÓW DOŁĄCZAMY PARAGONY, A NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA LOGOPEDYCZNA

DRABINA cz. 2


 


GRA NOWA, ORYGINALNIE ZAFOLIOWANA

PROSZĘ CZYTAĆ MOJĄ STRONĘ "O MNIE" ORAZ INFORMACJE DODAWANE POD OPISEM AUKCJI

Brak możliwości odbioru osobistego!

JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ - DO ZAKUPÓW DOŁĄCZAMY PARAGONY, A NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURY VAT


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE (kliknij)


DODAJ NAS DO ULUBIONYCH
PRZEZ WYDAWCĘ GRY DOŁĄCZONA ZOSTAŁA PŁYTA Z DWOMA GRAMI KOMPUTEROWYMI: "MAGICZNYM ARTEFAKTEM" W POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ ORAZ DRUGĄ GRĄ W JĘZYKU ANGIELSKIM WRAZ ZE SŁOWNICZKIEM POJĘĆ

DRABINA cz. 2



Gra logopedyczna, mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania opozycyjnych, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia, czytania i pisania.

Opozycja głosek: p-b, t-k, k-g, f-w, s-z, c-dz, cz-dż, ć-dź, sz-ż, ś-ź.

Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą.

Po przygotowaniu do gry, rozpoczyna najmłodszy uczestnik. Uczestnicy, każdy po kolei zgodnie z ruchem wskazówek zegara poprawnie wymawiają wyrazy lub wyrażenia z kartoników, dzięki czemu mogą rzucać kolejno kostką i poruszać się pionkami po drabinie
do góry lub w dół.
Gracz, który jako pierwszy dotrze do ostatniego szczebla "19" przy mecie zostaje zwycięzcą.

Grę można dostosować do potrzeb i możliwości graczy odpowiednio modyfikując zasady.

PUDEŁKO ZAWIERA:
1 plansza (4 puzzle)
360 kartek z wyrazami
pionki - 4 szt.
kostka
instrukcja



SUGEROWANA KATEGORIA WIEKOWA: 5 LAT+
LICZBA GRACZY: 1-4 OSÓB