Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Drabik Ireneusz - Marketing międzynarodowy

04-02-2014, 6:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 70 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3857378913
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 04-02-2014 06:32:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Drabik Ireneusz - Marketing międzynarodowy
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64123
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 416
Ocena: -
Waga: 0,62 kg
Indeks: 507[zasłonięte]01644KS
Rok wydania: 2010
Wydawca: Difin
Autor: Drabik Ireneusz
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki


W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:
  • internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
  • marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
  • strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.


Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
c
Zobacz także...