Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DPF FILTR CZĄSTEK STAŁYCH USUWANIE MAZDA 2 3 5 6

12-05-2014, 23:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 799 zł     
Użytkownik marcinek822
numer aukcji: 4148703391
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-05-2014 22:56:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WIĘKSZA MOC I MNIEJSZE SPALANIE

CHIP TUNING

Tekst alternatywny

WITAM.MAM DO ZAOFEROWANIA USŁUGĘ PROFESJONALNEGO CHIP TUNINGU(NIE MONTUJEMY BOXA KTÓRY TYLKO OSZUKUJE KOMPUTER ECU I DAJE SŁABY PRZYROST).CHIP TUNING JEST TO ELEKTRONICZNE PODNIESIENIE MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO.POPRZEZ ZMIANĘ OPROGRAMOWANIA W JEDNOSTCE STERUJĄCEJ PRACĄ SILNIKA TZW.ECU. WYKORZYSTUJEMY REZERWĘ MOCY POZOSTAWIONĄ PRZEZ PRODUCENTA. WIĘKSZOŚĆ SAMOCHODÓW ROBIMY PO ZŁĄCZU OBD2, BEZ WYCIĄGANIA STEROWNIKA.NIESTETY NIE DA SIĘ WSZYSTKICH SAMOCHODÓW PROGRAMOWAĆ PRZEZ ZŁĄCZE OBD2.UZALEŻNIONE JEST TO OD MODELU I ROCZNIKA SAMOCHODU,PONIEWAŻ NIEKTÓRZY PRODUCENCI ROBIĄ BLOKADY ANTY TUNINGOWE(TUNING PROTECTION). UŻYWAMY URZĄDZEŃ WYSOKIEJ JAKOŚCI,A NIE CHIŃSKICH PODRÓBEK.CO ZMNIEJSZA RYZYKO USZKODZENIA STEROWNIKA ECU.ROBIMY WSZYSTKIE MARKI SAMOCHODÓW OSOBOWYCH,DOSTAWCZYCH I CIĘŻAROWYCH(STARSZE I NAJNOWSZE ZE STEROWNIKAMI EDC 17 TRICORE ORAZ DENSO).BEZPIECZNY PRZYROST MOCY W GRANICACH 20-30%(WYKRES Z PRZED I PO MODYFIKACJI).KARZDE AUTO ROBIMY INDYWIDUALNIE,NA PODSTAWIE WYKRESU Z WŁASNEJ HAMOWNI O POTENCJALE DO 900 KONI.PO CHIP TUNINGU MOC I MOMENT WZRASTA A SPALANIE SPADA NA POZIOMIE OD 5% DO 20%.SETKI ZROBIONYCH AUT I WIELE POZYTYWNYCH KOMENTARZY NA FORACH DAJĄ GWARANCJE ZADOWOLENIA !!!

CENA DOTYCZY CHIPTUNINGU LUB KOMPLEKSOWEGO USUNIĘCIA FILTRA DPF W SAMOCHODZIE MAZDA 2 3 5 6 Z SILNIKIEM 1.6D I 2.0D

CENA SAMEGO POMIARU NA HAMOWNI 50ZŁ

FILTRY DPF/FAP

Tekst alternatywny

WITAM.JEŚLI MASZ ZAPCHANY FILTR CZĄSTEK STAŁYCH FAP LUB DPF I SAMOCHÓD WCHODZI W TRYB AWARYJNY(ZAPALA SIĘ KONTROLKA FILTRA LUB CHECK ENGINE), TO DOBRZE TRAFIŁEŚ.MY TEN PROBLEM ROZWIĄŻEMY.JEDYNYM SKUTECZNYM SPOSOBEM POZBYCIA SIĘ PROBLEMU Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH JEST USUNIĘCIE GO ZE STEROWNIKA ECU, A NASTĘPNIE MECHANICZNIE Z UKŁADU WYDECHOWEGO.PUSZKA FILTRA I KATALIZATOR POZOSTAJE,DZIĘKI CZEMU WSZYSTKO WYGLĄDA ORYGINALNIE I NIE MA PROBLEMÓW NA PRZEGLĄDZIE.CZYSZCZENIE CZY EMULATORY TO TYLKO CHWILOWA POPRAWA.PO USUNIĘCIU FILTRA W NASZEJ FIRMIE PROBLEM ZNIKA NA ZAWSZE.

USUWANIE FAP I DPF ORAZ CHIP TUNING ROBIMY WE WSZYSTKICH MARKACH

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

DLA GRUP RABATY !!!

PRZEBIEG CHIP TUNINGU

Tekst alternatywny
  1. SPRAWDZAMY SPRAWNOŚĆ SILNIKA I OSIĄGI NA HAMOWNI
  2. ZGRYWAMY ORYGINALE OPROGRAMOWANIE Z KOMPUTERA ECU
  3. MODYFIKUJEMY OPROGRAMOWANIE
  4. WGRYWAMY ZMODYFIKOWANE OPROGRAMOWANIE DO ECU
  5. SPRAWDZAMY PRZYROSTY NA HAMOWNI
  6. EWENTUALNIE ROBIMY KOREKTĘ I PONOWNIE POMIAR NA HAMOWNI

DZIĘKI OPTYMALNYM USTAWIENIOM MODYFIKACJA NIE WPŁYWA NA ŻYWOTNOŚĆ TWOJEGO SILNIKA WEJDZ NA NASZĄ STRONĘ I ZOBACZ W GALERII NIEKTÓRE EFEKTY NASZEJ PRACY

NAJCZĘŚCIEJ ROBIONE AUTA

Tekst alternatywny
  • Audi, VW: 1.2tdi, 1.4tdi,1.6TDI 1.9tdi, 2.0tdi, 2.5tdi, 2.7tdi, 3.0tdi, 4.2tdi, 5.0tdi, 2.0D, 2.5D, 3.0D
  • Mercedes, Smart: 800CDI, 1.5CDI, 1.7CDI, 2.0CDI, 2.2CDI, 2.7CDI, 3.0CDI, 3.2CDI, 4.0CDI
  • MAZDA 1.4 1.6 2.0
  • Mitsubishi: 1.5DID, 1.9DID, 2.0DID, 2.2DID
  • Nissan: 1.9DCI, 2.0TDI, 2.2DCI, 2.5DCI, 2.7TDI 3.0DCI, 3.0DI
  • Suzuki: 1.3DDiS, 1.9DdiS, 2.0DDiS, 2.0HDI, 2.0TDCI
  • Fiat, Alfa: 1.3MJD, 1.6JTD, 1.9JTD, 2.0JTD, 2.3JTD, 2.4JTD, 2.8JTD
  • Ford: 1.6TDCI, 1.8TDCI, 1.8TDDI, 2.0TDCI, 2.0TDDI, 2.2TDCI, 2.4TDCI
  • Citroen, Peugeot: 1.4HDI, 1.6HDI, 2.0HDI, 2.2HDI, 2.8HDI, 3.0HDI
  • Dodge: 2.0CRDI, 2.8CRDI
  • Jeep: 2.0CRD, 2.5CRD, 2.7CRD, 2.8VCRD, 3.0CRD
  • Volvo: 1.9DCI, 2.0D, 2.4D5
  • Saab: 1.9TID, 2.2TID
  • Chrysler: 2.0CRD, 2.2CRD, 2.5CRD, 2.8CRD
  • Honda: 1.7CTDI, 2.2i-CTDI, 2.2i-Dtec
  • Hyundai, Kia: 1.5CRDI, 1.6CRDI,1,7CRDI 2.0CRDI, 2.2CRDI, 2.5CRDI, 2.9CRDI
  • Opel: 1.3CDTI, 1.7DTI, 1.9CDTI, 2.0VCDI 2.0CDTI
  • Renault: 1.5DCI, 1.9DTI, 1.9DCI, 2.0DCI, 2.2DCI, 2.5DCI, 3.0DCI
  • I inne również benzyna i benzyna z turbiną.

Sterowniki: Bosch EDC15, EDC16, EDC17, ME7, ME9, MED17, Siemens, Marelli, Delphi,DENSO

2 lata gwarancji

W A Ż N E !!!

  • Jeśli nie jesteś zadowolony z tuningu, przywracamy auto do orginalnych ustawień i nie płacisz za usługę ani grosza
  • Jeśli auto trudno odpala na ciepłym silniku, nie trzeba zmieniać wtrysków, wystarczy, że zmienimy dawkę rozruchową i samochód znów będzie palił na dotyk.

OFERUJE RÓWNIEŻ MECHANIKĘ, DIAGNOSTYKĘ KOMPUTEROWĄ,SERWIS OPON I KLIMATYZACJI. KOREKTY LICZNIKÓW. POCZEKALNIA Z TV
GODZINY OTWARCIA PON-SOB 8-19
MTC-AUTO MIŃSK MAZOWIECKI UL.SOSNKOWSKIEGO 20 www.hamownia.net

ZAPRASZAMY

W RAZIE PYTAŃ DZWOŃ 504-[zasłonięte]-446
NIE ODPISUJE NA MAILE I SMS-Y