Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DPF FAP wszystkie marki regeneracja demontaż

28-10-2014, 18:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 200 zł     
Użytkownik olektra
numer aukcji: 4700305711
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 7   
Koniec: 28-10-2014 18:06:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Filtr cząstek stałych: same problemy Ceramiczny osadnik montowany w silnikach Diesla miał sprawić, że te przestaną truć środowisko. Rozwiązanie kreowane na dziejowy sukces niestety okazuje się kolejnym niewypałem. W rzeczywistości filtry potrafią być problematyczne i mogą wyrządzić naturze więcej szkód, niż sadza wydobywająca się z rury wydechowej starego ropniaka. Nie wierzycie? Pierwszym i podstawowym skutkiem oddziaływania filtra cząstek stałych na jednostkę napędową jest częstsza wymiana oleju. Ponieważ podczas wypalania sadzy zgromadzonej w ceramicznym wkładzie silnik otrzymuje większą dawkę paliwa, część niespalonej ropy spływa do miski olejowej i tym samym rozrzedza smarowidło. W efekcie wyraźnie rośnie jego poziom i pogarszają się właściwości. Częstszy serwis olejowy - to dopiero początek problemów Zjawisko niejednokrotnie powoduje, że ilość oleju w silniku przekracza maksimum już po pokonaniu kilku tysięcy kilometrów. A to oznacza konieczność jego wymiany! Zbagatelizowanie problemu w krótkim czasie może doprowadzić do poważnej awarii silnika i jego osprzętu (głównie turbosprężarki), a zwiększona częstotliwość zlewania smarowidła niezaprzeczalnie obciąża środowisko. W końcu olej silnikowy jest uznawany za jeden z odpadów niebezpiecznych, który nie podlega łatwej utylizacji. Częstsze wymiany oleju, to jednak dopiero pierwszy problem wynikający z procesu wypalania sadzy w filtrze. Niejednokrotnie zdarza się, że oczyszczanie ceramicznego wkładu zostaje zainicjowane w sytuacji, w której kierowca nie ma możliwości wystarczającego obciążenia silnika. Jak bowiem utrzymać stałą prędkość 60 km/h przy wrzuconym czwartym biegu, gdy auto stoi w korku. Niestety komputer sterujący pracą jednostki nie zdaje sobie sprawy z ograniczeń w ruchu drogowym. W efekcie mimo wszystko wzbogaci mieszankę dostarczaną do cylindrów, co spowoduje nawet o połowę większe spalania i pogorszoną emisję szkodliwych związków. Ponieważ tylko cząstki stałe zostaną wyłapane przez filtr (i dodatkowo go zapchają), reszta zanieczyszczeń przedostanie się do atmosfery. Co gorsze, podczas eksploatacji samochodu w mieście proces oczyszczania ceramicznego wkładu bywa inicjowany nawet co kilkadziesiąt kilometrów. Krótsze życie silnika? Cel uświęca środki! Regularnie zwiększane obciążenie jednostki napędowej, szybkie niszczenie oleju silnikowego, przerywane cykle wypalania filtra i tworzenie nadmiernej temperatury w układzie wydechowym mają także wpływ na żywotność motoru. Czy ekolodzy przejmują się większymi kosztami napraw i bardziej problematyczną eksploatacją? Nie. Są bowiem zdania, że cel uświęca środki. Nie wiedzą jednak jak bardzo się mylą! Szybciej pojawiające się niesprawności w dłuższej perspektywie będą oznaczać większe spalanie silników i dużo gorszą emisję spalin, a ceny procedur serwisowych niewspółmiernie duże w stosunku do spadającej wartości auta poskutkują szybszym złomowaniem. Czy to czasem nie mija się z ideą dbania o środowisko? Na tej aukcji mam do zaoferowania usługę polegającą na diagnostyce naprawie filtra cząstek stałych (FAP / DPF) Usuwamy filtry z wszystkich typów silników diesla, takich jak: HDI TDI CDTI DCI CDI JTD itd. Dokładniej... wycięcie filtra mechanicznie, przeprogramowanie, modyfikacja oprogramowania, mapy sterownika silnika Zmian dokonujemy ręcznie (odczyt zawartości modyfikacja zaprogramowanie po modyfikacji) stary soft na płytce CD lub na pendrive klienta w razie potrzeby można przywrócić do oryginału !!! Dodatkowo wykonujemy chip-tuning w wyżej podanych silnikach.( nie jakieś boxy po których właściciel płacze i płaci za nowe wtryski) Modyfikacja również ręczna Prowadzona przez specjalistów od pisania programów i wsadów komputerowych... Ceny od 500 do 1400 zł.w zależności od modelu samochodu... Rabaty przy jednoczesnym usunięciu DPF i CHIPIE. Podana cena dotyczy regeneracji wypalenia interfejsem... Pytania dzwoń 793-[zasłonięte]-008