WITAM
Na dzisiejszej aukcji oferujemy Państwu
Usunięcie filtra cząstek stałych
komputerowe i mechaniczne
OSOBOWE TIR
Cały zabieg przeprowadzany tak, aby nie był widoczny
DPF/FAP osobowe
Filtr cząstek stałych montowany jest w układach wydechowych silników wysokoprężnych oczyszczających gazy spalinowe z cząstek sadzy.
Filtry DPF/FAP mają ściśle określony czas żywotności 80-200 tyś km w zależności od technologii wykonania i sposobu eksploatacji samochodu.
Pierwszą oznaką problemów z filtrem cząstek stałych to zapalanie się kontrolki na liczniku.
Dopalanie w trakcie jazdy, dopalanie serwisowe( wymuszone ) i ostatnim krokiem jest wymiana filtra na nowy.
Można również usunąć całkowicie filtr lecz samo mechaniczne usunięcie nie spowoduje zniknięcia problemu. Auto będzie wyświetlać przeróżne błędy i nierzadko będzie wchodzić w tryb awaryjny. Trzeba zmodyfikować oprogramowanie sterownika silnika aby nie domagało się danych z DPFa. Tym właśnie się zajmujemy.
Zapraszamy do współpracy.
AdBlue TIR
AdBlue znalazło zastosowanie w systemach SCR w przemyśle motoryzacyjnym w związku z nowymi legislacjami unijnymi regulującymi normy emisji spalin w silnikach Diesla.
Wprowadzono następujące normy: od 2006 – EURO 4, od 2009 – Euro 5. od 2014 dla samochodów ciężarowych i osobowych z silnikiem Diesla wymagane będzie spełnienie EURO 6, od 1 września 2015 r. będzie dotyczyć także rejestracji oraz sprzedaży nowych pojazdów. Za niedziałające Adblue należy się mandat, samochód traci moc i piszczy coś na desce. Można AdBlue naprawić (zapraszamy) bądź zastosować emulator, który za symuluje poprawną pracę AdBlue. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musisz wymieniać:
- pompy AdBlue,
- czujnika temperatury,
- czujnika NOx
- czujnika poziomu AdBlue w zbiorniku
- czujnika ciśnienia
oraz:
- pojazd nie pobiera płynu AdBlue
- nie ma potrzeby naprawy lub wymiany podzespołów SCR,
- auto nie przechodzi w tryb awaryjny
Jakieś pytania proszę dzwonić lub pisać
PRZED ZALICYTOWANIEM SKONTAKTUJ SIĘ ZE SPRZEDAJĄCYM !!!!
|