Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DPF FAP ADBLUE Kraków TIR OSOBOWE usuwanie

29-04-2015, 10:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 600 zł     
Użytkownik AUDIO-SYSTEM
numer aukcji: 5036362951
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 137   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


468697

CAR AUDIO
- radia
- wzmacniacze
- głośniki
- zabudowy car-audio
- zabudowy audio - wizualne
- CB RADIA
- nawigacje
- BLOKADY SKRZYŃ BIEGÓW
- Tapicerstwo samochodowe
- serwis sprzętu audio
- auto elektronika

- systemy namierzania satelitarnego

- DVD



0 zł




Adres: Kraków

ul. Prandoty 6


501-[zasłonięte]-756


[zasłonięte]@wp.pl

Gadu Gadu:[zasłonięte]67934



 


WITAM

 

Na dzisiejszej aukcji oferujemy Państwu

 

Usunięcie filtra cząstek stałych 

komputerowe i mechaniczne 

OSOBOWE TIR

 

Cały zabieg przeprowadzany tak, aby nie był widoczny 

 

 

 

DPF/FAP osobowe

 

Filtr cząstek stałych montowany jest w układach wydechowych silników wysokoprężnych oczyszczających gazy spalinowe z cząstek sadzy.

Filtry DPF/FAP mają ściśle określony czas żywotności 80-200 tyś km w zależności od technologii wykonania i sposobu eksploatacji samochodu.

Pierwszą oznaką problemów z filtrem cząstek stałych to zapalanie się kontrolki na liczniku.

Dopalanie w trakcie jazdy, dopalanie serwisowe( wymuszone ) i ostatnim krokiem jest wymiana filtra na nowy.

Można również usunąć całkowicie filtr lecz samo mechaniczne usunięcie nie spowoduje zniknięcia problemu. Auto będzie wyświetlać przeróżne błędy i nierzadko będzie wchodzić w tryb awaryjny. Trzeba zmodyfikować oprogramowanie sterownika silnika aby nie domagało się danych z DPFa. Tym właśnie się zajmujemy.

Zapraszamy do współpracy.


 

AdBlue TIR

 

AdBlue znalazło zastosowanie w systemach SCR w przemyśle motoryzacyjnym w związku z nowymi legislacjami unijnymi regulującymi normy emisji spalin w silnikach Diesla.

Wprowadzono następujące normy:
od 2006 – EURO 4,
od 2009 – Euro 5.
od 2014 dla samochodów ciężarowych i osobowych z silnikiem Diesla wymagane będzie spełnienie EURO 6,
od 1 września 2015 r. będzie dotyczyć także rejestracji oraz sprzedaży nowych pojazdów. Za niedziałające Adblue należy się mandat, samochód traci moc i piszczy coś na desce.
Można AdBlue naprawić (zapraszamy) bądź zastosować emulator, który za symuluje poprawną pracę AdBlue.
Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musisz wymieniać:


- pompy AdBlue,

- czujnika temperatury,

- czujnika NOx

- czujnika poziomu AdBlue w zbiorniku

- czujnika ciśnienia

 

oraz:

 

- pojazd nie pobiera płynu AdBlue

- nie ma potrzeby naprawy lub wymiany podzespołów SCR,

- auto nie przechodzi w tryb awaryjny


 

 


Jakieś pytania proszę dzwonić lub pisać

 

PRZED ZALICYTOWANIEM SKONTAKTUJ SIĘ ZE SPRZEDAJĄCYM !!!!

 











 


 

 



 

 




Dodano 2[zasłonięte]014-12 21:32
nr kontaktowy 501-167- 756
adres:
ul. Prandoty 6
Kraków