Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Doyle Peter - Marketing wartości

28-01-2014, 3:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3838717003
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 28-01-2014 03:05:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Doyle Peter - Marketing wartości
ISBN: 838[zasłonięte]722X
Wymiar: 17.0x25.0cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 420
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,91 kg
Indeks: 0185/51/0022
Rok wydania: 2003
Autor: Doyle Peter
Wydawca: Felberg
Rodzaj okładki: Twarda
Stan: Używana

Opis książki

Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: VALUE-BASED MARKETING. MARKETING STRATEGIES FOR CORPORATE GROWTH AND SHAREHOLDER VALUE
Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.

Uwagi:


Minimalnie wytarta oprawa. Lekko zakurzone brzegi stron.
Zobacz także...