Witam,
do sprzedania posiadam zegarek DOXA 6[zasłonięte]744 58. Wszystkie zegarki sprzedawane przez nas są nowe. Byliśmy przedstawicielami tych zegarków za polskę jakiś czas temu i kilka szt nam zostało dlatego sprzedajemy je w obniżonych cenach .
Więcej inf pod nr 608-[zasłonięte]-525
email: [zasłonięte]@wp.pl
tel: 608-[zasłonięte]-525
Paczka kurierska po przedpacie na konto: 15zł
Paczka kurierska pobraniowa: 20zł
...
Wpłata na konto
84 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 911961
• Firma czynna jest w godzinach 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku - w tych godzinach odbieramy telefony i odpowiadamy na maile
• Nie sprzedajemy poza Allegro
• W aukcji w której są oferty nie ma możliwości wprowadzenia opcji 'KUP TERAZ' (czy też zakończenia aukcji przed czasem)
• Nie odwołujemy ofert, prosimy o rozważną licytację
• Zalicytowanie w danej aukcji oznacza zawarcie prawnie wiążącej umowy
• Przed licytacja proszę dobrze zapoznać się z wymiarami oraz opisem.
• Przedmioty zakupione w opcji "Kup teraz". W takim przypadku Kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracamy cenę wylicytowanego towaru bez kosztów
przesyłki. Zwrot gotówki nastąpi w terminie max 10 dni przelewem na wskazane konto bankowe.
• Zawsze przyjmuję reklamacje uzasadnione, jesteśmy tylko ludźmi i może się zdarzyć, że czegoś nie zauważymy. Więc jeśli towar nie będzie spełniał oczekiwań, proszę o jak najszybszy kontakt w celu rozwiązania
takiej sytuacji. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Ani paczek bez wcześniejszego ustalenia. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 7dni.
• Jeśli chcą Państwo kupić kilka rzeczy i ma to być wysłane w jednej przesyłce, daje 10 dni na dokonanie wpłaty. I dopiero po zakończeniu zakupów proszę przelewać pieniążki, jeśli dostanę wcześniej, po prostu wysyłam.
• W momencie nadania przez nas przesyłki na poczcie, przestajemy ponosić za nią odpowiedzialność. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, to zawsze dysponujemy dowodem nadania. Po 14 dniach roboczych składamy
reklamację na poczcie. Po jej rozstrzygnięciu (co zależy tylko i wyłącznie od Poczty Polskiej i może trwać nawet 6-7 tygodni) zwracamy pieniądze lub wysyłamy na nowo towar. W przypadku zaginięcia przesyłki zwracamy pieniądze
dopiero po potwierdzeniu przez pocztę, że przesyłka faktyczne zaginęła!
• Przesyłki wysyłamy codziennie za pośrednictwem Poczty Polskiej
• Koszt przesyłki nie podlega negocjacji. Wysyłamy wiele przedmiotów w jednej paczce czyli koszt przesyłki jest jednorazowy.