Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Doskonalenie strumienia wartości [nowa]

19-01-2012, 22:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 64.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093822
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 16-01-2012 01:51:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Doskonalenie strumienia wartości
Czerska Joanna

Doskonalenie strumienia wartości
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]25194
  • liczba stron: 312
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Książka ukazuje perspektywy optymalizacji przedsiębiorstwa opartej na koncepcji lean (ang. lean - szczupły). Efektem jest tworzenie samodoskonalącej się organizacji nastawionej na efektywne gospodarowanie zasobami dla zrealizowania zapotrzebowania generowanego przez rynek w taki sposób, aby zapewnić maksymalizację zysku. Należy zacząć od zdiagnozowania stanu istniejącego, wyznaczyć wizję stanu przyszłego, zaplanować zmiany, które doprowadzą nas do celów określonych wizją stanu przyszłego i przyjąć mierniki oceny efektywności procesu realizacji zmian. Problemem jest umiejętność spojrzenia na firmę jako całość i zrozumienie przez każdego pracownika jego miejsca w organizacji i wpływu, jaki na nią wywiera. Do kogo skierowana jest książka? Przede wszystkim do menedżerów - tych, którzy poszukują rozwiązań mających na celu poprawę wyników finansowych firmy. Do wszystkich tych, którzy zostali postawieni przed zadaniem redukcji zapasów, zwiększenia wydajności produkcji i produktywności. Do studentów i tych, którzy chcą poznać warunki funkcjonowania firm i realne problemy, z którymi spotyka się każdy, kto kiedykolwiek uczestniczył w procesie realizacji zlecenia. Do poszukujących rozwiązań i inspiracji w doskonaleniu swojej organizacji.

    Spis treści:
    Wstęp
    CZĘŚĆ I. Zrozumieć fundament
    1. Czym jest Lean?
    2. Strumień wartości
    3. 5 zasad Lean
    4. Muda, czyli marnotrawstwo. Gdzie się kryje potencjał?
    5. Efekty vs. koszty
    5.1. Efekty
    5.2. Koszty
    5.3. Problemy
    6. Bądź przygotowany na pytania
    CZĘŚĆ II. Zaplanować drogę ku doskonałości
    1. Mapowanie strumienia wartości: narzędzie, system czy strategia
    2. Analiza stanu istniejącego (Monika Wierzbowska)
    2.1. Obszary mapy stanu obecnego
    2.2. Identyfikacja strumieni wartości
    2.3. Reprezentant strumienia wartości
    2.4. Powołanie i przygotowanie zespołu
    2.5. Analiza wysyłek
    2.5.1. Sezonowość
    2.5.2. Średnie dzienne zapotrzebowanie
    2.5.3. Takt klienta
    2.6. Klienci strumienia wartości
    2.7. Analiza procesu wytwórczego
    2.7.1. Charakterystyki procesów
    2.7.1.1. Proces dzielony
    2.7.1.2. Gniazdo/linia
    2.7.1.3. Operacje kontroli
    2.7.1.4. Operacje naprawy "bubli"
    2.7.2. Jak poprawnie scharakteryzować proces?
    2.7.3. Operacje transportu wewnętrznego
    2.8. Analiza dostawców
    2.9. Analiza zapasów
    2.9.1. Analiza zapasów komponentów
    2.9.2.Analiza zapasów WIP i WG
    2.9.3. Analiza zapasów ukrytych w procesie wytwórczym
    2.10. Analiza przepływu informacji
    2.11. Kompletacja mapy
    2.12. Linia czasu
    2.13. Problemy
    2.14. Narzędzia doskonalenia stanu istniejącego strumienia wartości
    2.15. Informacja dla pracowników
    3. Cele dla doskonalenia procesu realizacji zlecenia - skąd się biorą i jak je wyznaczać
    3.1. Wartość dla klienta w produkcie
    3.2. Różnicowanie wyrobu w procesie wytwórczym
    3.3. Wyodrębnianie grup wyrobów i zadedykowanie im grupy maszyn
    3.4. Cele działu sprzedaży
    3.5. Takt klienta w okresie przyjętym do analizy
    3.5.1. Kalkulacja taktu klienta
    3.5.2. Redukcja zmienności zapotrzebowania klienta
    3.5.3. Takt a czas cyklu produktu (C/Tp)
    3.6. Analiza efektywności wykorzystania stanowisk
    3.7. Wymagana elastyczność procesu produkcji (limit EPE) z punktu widzenia klienta
    3.8. Dedykowanie wyrobów do maszyn i limitowanie produkcji
    3.9. Stabilność procesu wytwórczego
    3.10. Źródła zapasu produkcji w toku
    3.11. Struktura zapotrzebowania klienta a struktura zapasów
    3.12. Praca zaopatrzenia
    3.13. Planowanie produkcji
    3.14. Obsługa zleceń
    3.15. Zapasy. Podział odpowiedzialności za zapasy
    3.16. Zarządzanie zapasami
    3.17. Problemy w komunikacji pomiędzy działami sprzedaży, BOK, planowania, zaopatrzenia i produkcji
    3.18. Efektywność strumienia
    3.19. Adekwatność kompetencji operatorów do potrzeb produkcji
    3.20. Strumień potrafiący się doskonalić i dostosowywać do zmienności otoczenia
    4. Budowa mapy stanu przyszłego
    4.1. Ocena efektywności rozwiązań
    4.2. Kroki budowy mapy stanu przyszłego
    4.3. Mapa krok po kroku
    5. Plan doskonalenia
    5.1. Sporządzenie harmonogramu projektu
    5.2. Wskazówki do wdrożenia
    5.3. Struktura spotkań projektowych w ramach projektu Lean
    5.4. Definiowanie projektów
    5.5. Jasno określone cele
    5.6. Prezentacja zmian, sukcesów, porażek i problemów
    6. Mapa- towarzysz życia, czyli jak często mapować
    CZĘŚĆ III. Określić perspektywę zmian
    1. Ewolucja struktury organizacyjnej w ramach drogi doskonalenia - Lean
    1.1. O strukturze organizacyjnej
    1.2. Ewolucja struktury organizacyjnej
    1.3. Podsumowanie
    2. Etapy wdrożenia koncepcji Lean
    2.1. Etap I - Przygotowanie
    2.2. Etap II - Proces próbny
    2.3. Etap III - Wdrożenie właściwe
    2.4. Etap IV - Integracja
    2.5. Etap V - Doskonalenie
    Spis tabel
    Spis rysunków
    Literatura, którą warto przeczytać
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa