Doradca podatkowy. Jak z sukcesem prowadzić kancelarię, biuro rachunkowe
Dodatkowe informacje
ISBN:[zasłonięte]978-8301-041-0liczba stron: 266Okładka: miękkaWydawnictwo: Wolters KluwerWymiary: 145 x 205 mmRok wydania: 2008 Opis
Największym atutem doradcy podatkowego czy osoby prowadzącej biuro rachunkowe nie jest majątek lub produkt (usługa), lecz umiejętności i wiedza zawodowa, które jednak nie doprowadzą do zdobycia przewagi na rynku usług doradczych bez zastosowania podstawowych zasad marketingu. W książce znajdziemy odpowiedzi na następujące pytania: jakie rozwiązania organizacyjne i marketingowe należy wprowadzić w kancelarii doradcy podatkowego, by osiągnąć sukces zawodowy jak postępować w trudnych sytuacjach biznesowych jak przełożyć oczekiwania klientów na oferowane usługi jak poszerzyć bazę klientów i oddziaływać na środowisko biznesowe. Zastosowanie opisanych w książce zasad nie poprawi wyników danej kancelarii czy biura. Z pewnością natomiast pomoże ujawnić słabe punkty i pozwoli na wskazanie potencjału. Nie czekaj, działaj natychmiast!
Spis treści:
Wstęp. Zamiast teorii - doświadczenie i praktyka!
Rozdział 1. Mam pomysł !
Rozdział 2. Sukces, co to jest dla mnie
Rozdział 3. Prowadzę biuro i
1. Wizerunek
1.1. Nazwa biura
1.2. Logo
1.3. Materiały reklamowe
1.3.1. Jakość opracowywanych materiałów
1.3.2. Do kogo kierujemy informację, jaka jest grupa docelowa
1.4. Wystrój lokalu
1.5. Podsumowanie
2. Strategia marketingowa - najważniejsze zasady!
Zasada 1:
Nie wolno we własnej firmie być przekupką!
Zasada 2:
Ciągle poszerzaj ofertę usług!
Zasada 3:
Stale zwiększaj swoją rozpoznawalność!
Zasada 4:
Niech klient będzie w centrum twojej uwagi!
Zasada 5:
Współpracuj z innymi profesjonalistami!
Zasada 6:
Marka biura to tworzenie unikalnego profilu!
Zasada 7:
Reklama - wykorzystać możliwości!
Zasada 8:
Nie czekaj, działaj natychmiast! Po prostu zrób to!
3. Dokumentacja
4. CRM w pracy księgowego, doradcy i biegłego rewidenta
4.1. Wprowadzenie
4.2. Podstawowe założenia CRM
4.3. CRM w praktyce
4.4. CRM wdrożone - pierwsze rezultaty
4.5. Korzyści z trudu wdrożeniowego
Rozdział 4. Czas pracy
1. Zarządzanie czasem własnym
2. Zarządzanie czasem pracowników
3. Zarządzanie projektami elementem zarządzania czasem!
Rozdział 5. Jakość
1. Jakość - podstawowe zasady
2. Jakość - zasoby i efekty
3. Jakość - poprzez analizę
Rozdział 6. Kryzys
Rozdział 7. Windykacja należności
Rozdział 8. Nierzetelny klient
Rozdział 9. Praktyczny poradnik w codziennej pracy