Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Doradca podatkowy. Jak z sukcesem... /nowa

28-02-2012, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031720265
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 31-01-2012 17:04:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Doradca podatkowy. Jak z sukcesem prowadzić kancelarię, biuro rachunkowe
Mariusz Gotowicz

Doradca podatkowy. Jak z sukcesem prowadzić kancelarię, biuro rachunkowe
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-041-0
  • liczba stron: 266
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Największym atutem doradcy podatkowego czy osoby prowadzącej biuro rachunkowe nie jest majątek lub produkt (usługa), lecz umiejętności i wiedza zawodowa, które jednak nie doprowadzą do zdobycia przewagi na rynku usług doradczych bez zastosowania podstawowych zasad marketingu. W książce znajdziemy odpowiedzi na następujące pytania: jakie rozwiązania organizacyjne i marketingowe należy wprowadzić w kancelarii doradcy podatkowego, by osiągnąć sukces zawodowy jak postępować w trudnych sytuacjach biznesowych jak przełożyć oczekiwania klientów na oferowane usługi jak poszerzyć bazę klientów i oddziaływać na środowisko biznesowe. Zastosowanie opisanych w książce zasad nie poprawi wyników danej kancelarii czy biura. Z pewnością natomiast pomoże ujawnić słabe punkty i pozwoli na wskazanie potencjału. Nie czekaj, działaj natychmiast!

    Spis treści:
    Wstęp. Zamiast teorii - doświadczenie i praktyka!
    Rozdział 1. Mam pomysł !
    Rozdział 2. Sukces, co to jest dla mnie
    Rozdział 3. Prowadzę biuro i
    1. Wizerunek
    1.1. Nazwa biura
    1.2. Logo
    1.3. Materiały reklamowe
    1.3.1. Jakość opracowywanych materiałów
    1.3.2. Do kogo kierujemy informację, jaka jest grupa docelowa
    1.4. Wystrój lokalu
    1.5. Podsumowanie
    2. Strategia marketingowa - najważniejsze zasady!
    Zasada 1:
    Nie wolno we własnej firmie być przekupką!
    Zasada 2:
    Ciągle poszerzaj ofertę usług!
    Zasada 3:
    Stale zwiększaj swoją rozpoznawalność!
    Zasada 4:
    Niech klient będzie w centrum twojej uwagi!
    Zasada 5:
    Współpracuj z innymi profesjonalistami!
    Zasada 6:
    Marka biura to tworzenie unikalnego profilu!
    Zasada 7:
    Reklama - wykorzystać możliwości!
    Zasada 8:
    Nie czekaj, działaj natychmiast! Po prostu zrób to!
    3. Dokumentacja
    4. CRM w pracy księgowego, doradcy i biegłego rewidenta
    4.1. Wprowadzenie
    4.2. Podstawowe założenia CRM
    4.3. CRM w praktyce
    4.4. CRM wdrożone - pierwsze rezultaty
    4.5. Korzyści z trudu wdrożeniowego
    Rozdział 4. Czas pracy
    1. Zarządzanie czasem własnym
    2. Zarządzanie czasem pracowników
    3. Zarządzanie projektami elementem zarządzania czasem!
    Rozdział 5. Jakość
    1. Jakość - podstawowe zasady
    2. Jakość - zasoby i efekty
    3. Jakość - poprzez analizę
    Rozdział 6. Kryzys
    Rozdział 7. Windykacja należności
    Rozdział 8. Nierzetelny klient
    Rozdział 9. Praktyczny poradnik w codziennej pracy
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa