Opis książki: Największym atutem doradcy podatkowego czy osoby prowadzącej biuro rachunkowe nie jest majątek lub produkt (usługa), lecz umiejętności i wiedza zawodowa, które jednak nie doprowadzą do zdobycia przewagi na rynku usług doradczych bez zastosowania podstawowych zasad marketingu. W książce znajdziemy odpowiedzi na następujące pytania: jakie rozwiązania organizacyjne i marketingowe należy wprowadzić w kancelarii doradcy podatkowego, by osiągnąć sukces zawodowy jak postępować w trudnych sytuacjach biznesowych jak przełożyć oczekiwania klientów na oferowane usługi jak poszerzyć bazę klientów i oddziaływać na środowisko biznesowe. Zastosowanie opisanych w książce zasad nie poprawi wyników danej kancelarii czy biura. Z pewnością natomiast pomoże ujawnić słabe punkty i pozwoli na wskazanie potencjału. Nie czekaj, działaj natychmiast!
Wstęp. Zamiast teorii - doświadczenie i praktyka! Rozdział 1. Mam pomysł ! Rozdział 2. Sukces, co to jest dla mnie Rozdział 3. Prowadzę biuro i 1. Wizerunek 1.1. Nazwa biura 1.2. Logo 1.3. Materiały reklamowe 1.3.1. Jakość opracowywanych materiałów 1.3.2. Do kogo kierujemy informację, jaka jest grupa docelowa 1.4. Wystrój lokalu 1.5. Podsumowanie 2. Strategia marketingowa - najważniejsze zasady! Zasada 1: Nie wolno we własnej firmie być przekupką! Zasada 2: Ciągle poszerzaj ofertę usług! Zasada 3: Stale zwiększaj swoją rozpoznawalność! Zasada 4: Niech klient będzie w centrum twojej uwagi! Zasada 5: Współpracuj z innymi profesjonalistami! Zasada 6: Marka biura to tworzenie unikalnego profilu! Zasada 7: Reklama - wykorzystać możliwości! Zasada 8: Nie czekaj, działaj natychmiast! Po prostu zrób to! 3. Dokumentacja 4. CRM w pracy księgowego, doradcy i biegłego rewidenta 4.1. Wprowadzenie 4.2. Podstawowe założenia CRM 4.3. CRM w praktyce 4.4. CRM wdrożone - pierwsze rezultaty 4.5. Korzyści z trudu wdrożeniowego Rozdział 4. Czas pracy 1. Zarządzanie czasem własnym 2. Zarządzanie czasem pracowników 3. Zarządzanie projektami elementem zarządzania czasem! Rozdział 5. Jakość 1. Jakość - podstawowe zasady 2. Jakość - zasoby i efekty 3. Jakość - poprzez analizę Rozdział 6. Kryzys Rozdział 7. Windykacja należności Rozdział 8. Nierzetelny klient Rozdział 9. Praktyczny poradnik w codziennej pracy
|