Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DON'T MAKE ME THINK! Steve Krug

29-06-2015, 17:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 999.99 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5407110806
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 29-06-2015, 16:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]81881, 978[zasłonięte][zasłonięte]13447, 978[zasłonięte][zasłonięte]47155, 978[zasłonięte][zasłonięte]59497, 978[zasłonięte][zasłonięte]40154, 978-[zasłonięte][zasłonięte]81881, 978-[zasłonięte][zasłonięte]13447, 978-[zasłonięte][zasłonięte]47155, 978-[zasłonięte][zasłonięte]59497, 978-[zasłonięte][zasłonięte]40154
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Don't Make Me Think!: A Common Sense Approach to Web Usability

PRODUCT DETAILS:
Author: Steve Krug
Language: English
Publisher: New Riders
Publication Date: 18 Aug 2005
Dimensions: 17.8 x 1.1 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 216
Condition: NEW
Product_ID: ACB1C44758

Five years and more than 100,000 copies after it was first published, it's hard to imagine anyone working in Web design who hasn't read Steve Krug's ''instant classic'' on Web usability, but people are still discovering it every day. In this second edition, Steve adds three new chapters in the same style as the original: wry and entertaining, yet loaded with insights and practical advice for novice and veteran alike. Don't be surprised if it completely changes the way you think about Web design. Three New Chapters! * Usability as common courtesy -- Why people really leave Web sites * Web Accessibility, CSS, and you -- Making sites usable and accessible * Help! My boss wants me to ______. -- Surviving executive design whims ''I thought usability was the enemy of design until I read the first edition of this book. Don't Make Me Think! showed me how to put myself in the position of the person who uses my site. After reading it over a couple of hours and putting its ideas to work for the past five years, I can say it has done more to improve my abilities as a Web designer than any other book.In this second edition, Steve Krug adds essential ammunition for those whose bosses, clients, stakeholders, and marketing managers insist on doing the wrong thing. If you design, write, program, own, or manage Web sites, you must read this book.'' -- Jeffrey Zeldman, author of Designing with Web Standards

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


COMMUNICATING THE USER EXPERIENCE Caddick, Cable

INFORMATION ARCHITECTURE FOR THE WORLD WIDE WEB

THE DESIGN OF EVERYDAY THINGS Donald Norman

THE ELEMENTS OF USER EXPERIENCE Garrett

100 THINGS EVERY DESIGNER NEEDS TO KNOW ABOUT ...

SEDUCTIVE INTERACTION DESIGN Stephen Anderson