Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DOMOWE SYSTEMY AUDIO - LEŚNIEWICZ - NOWOŚĆ opis

04-03-2015, 13:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 5052302862
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 29   
Koniec: 04-03-2015 13:03:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DOMOWE SYSTEMY AUDIO

M. LEŚNIEWICZ  

INFORMACJE:



Wydawnictwo - BTC

Rok - 2014

Stron - 564

Oprawa - TWARDA

Format - B5


STAN - NOWA



Książka jest kompleksowym przewodnikiem dla audiofilów – także tym bez przygotowania technicznego – i osób interesujących się techniką audio, który ułatwi poruszanie się po marketingowych informacjach publikowanych przez producentów sprzętu audio. Ze względu na bogatą treść może także spełniać rolę kompendium dla użytkowników sprzętu audio i osób planujących wyposażenie domowego studia w sprzęt odsłuchowy, który – dzięki poradom autora – będzie można świadomie dobierać i kupować.

Duże praktyczne doświadczenie autora książki, który jest elektronikiem z wykształcenia i uprawianego zawodu oraz audiofiliem z zamiłowania, pozwoliło przygotować kompetentny, racjonalny, łatwy w przyswojeniu przewodnik techniczny po współczesnych zagadnieniach audio.

Dzięki dużej dawce informacji technicznych i dokładnie omówionych wynikach pomiarów różnorodnego sprzętu audio, książka będzie przydatna także inżynierom i studentom uczelni technicznych, a także audiofilom samodzielnie udoskonalającym posiadany sprzęt audio.


 

Marek Leśniewicz ( 1959 ), absolwent Wydziału Elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej  ( 1983 ), doktor ( 1993 ) i doktor habilitowany nauk technicznych ( 2014 ), od 1986 roku pracownik naukowy Wojskowego Instytutu Łączności w Zagrzu, obecnie na stanowisku profesora. Twórca wielu oryginalnych i unikatowych rozwiązań technicznych z dziedziny kryptografii i elektroniki. Autor monografii Sprzętowa generacja losowych ciągów binarnych ( wWAT, 2009 ) oraz ponad siedemdziesięciu  jawnych publikacji naukowych, norm technicznych i patentów. Kawaler Honorowego Medialu Tadeusza Sandzimira Stowarzyszenia Polskich Wynalazców i Racjonalizatorów. Miłośnik muzyki klasycznej, kina czasów Polskiej Szkoły Filmowej, czarno - białych fotografii i zawsze kolorowych Tatr.

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

 

1.         Bardzo długi wstęp       5

 

1.1.      Literatura przedmiotu    11

1.2.      Zasady oceny urządzeń elektroakustycznych     17

1.3.      Domowe konstrukcje urządzeń elektroakustycznych     20

 

2.         Istota odtwarzania muzyki w domowym zaciszu            29

 

3.         Od czego zależy percepcja dzieła muzycznego              37

 

3.1.      Tajemnice percepcji ideowej i artystycznej        38

3.2.      Tajemnice percepcji technicznej            40

 

4.         Jakie właściwości i parametry sygnałów elektroakustycznych mają zasadniczy wpływ na jakość dźwięku         49

 

4.1.      Charakterystyka przenoszenia  55

4.2.      Wzór Friisa       62

4.3.      Szumy  66

4.4.      Przydźwięki      70

4.5.      Nieco inne kryterium słyszalności szumów i przydźwięków       71

4.6.      Zniekształcenia nieliniowe i nie tylko      74

4.7.      Inne właściwości i parametry     78

 

5.         Model aparatury elektroakustycznej      81

 

6.         Źródła sygnałów elektroakustycznych  83

 

6.1.      Gramofon i czarna płyta – nieidealne źródło sygnałów elektroakustycznych       84

 

6.2.      Odtwarzacz płyt optycznych i srebrna płyta – idealne źródło sygnałów elektroakustycznych      106

6.2.1.   Problem napędów odtwarzaczy            124

6.2.2.   Problemy przetwarzania cyfrowo-analogowego            132

6.2.3.   Opcjonalne, zewnętrzne przetwarzanie cyfrowo-analogowe      161

6.3.      Inne, nieidealne źródła sygnałów elektroakustycznych  172

 

7.         Wzmacnianie sygnałów elektroakustycznych     181

 

7.1.      Kondycjonowanie sygnałów elektroakustycznych         184

7.1.1.   Regulatory i korektory sygnałów elektroakustycznych  184

7.1.2.   Nieco inny pomysł na kondycjonowanie i korekcję widma sygnałów elektroakustycznych        196

 

7.2.      Wzmacniacze mocy sygnałów elektroakustycznych       221

7.2.1.   Wzmacniacze lampowe             221

7.2.2.   Wzmacniacze półprzewodnikowe         233

 

7.3.      Zasilanie wzmacniaczy elektroakustycznych      261

7.3.1.   Wewnętrzne zasilanie wzmacniaczy       262

7.3.2.   Zewnętrzne zasilanie wzmacniaczy        278

 

7.4.      Elektroakustyczne problemy z kompatybilnością elektromagnetyczną    283

7.5.      Jeszcze jeden złośliwy problem             292

7.6.      Synteza konstrukcji zintegrowanego wzmacniacza elektroakustycznego            295

 

8.         Badania urządzeń elektroakustycznych              299

 

8.1.      Przyrządy pomiarowe  301

 

8.2.      Badania wzmacniaczy elektroakustycznych       362

8.2.1.   Przykładowy obiekt badań        362

8.2.2.   Badania mocy  373

8.2.3.   Badania szumów, zakłóceń i zniekształceń         388

8.2.4.   Badania stabilności amplitudowej i fazowej charakterystyki przenoszenia          417

 

8.3.      Badania odtwarzaczy płyt optycznych  417

8.3.1.   Badania napędów         421

8.3.2.   Badania przetworników cyfrowo-analogowych             442

 

9.         Odtwarzanie sygnałów akustycznych     457

 

9.1.      Przesyłanie źródłowych sygnałów elektroakustycznych do wzmacniaczy           458

9.2.      Przesyłanie elektroakustycznych sygnałów mocy do kolumn głośnikowych        463

 

9.3.      Kolumny głośnikowe – ich właściwości i użytkowanie  481

9.3.1.   Brzmienia akustyczne    487

9.3.2.   Brzmienia muzyczne      491

9.3.3.   Wybór kolumn głośnikowych    495

9.3.3.1.            Zakup kolumn głośnikowych     495

9.3.3.2.            Tuningowanie kolumn głośnikowych      505

9.3.4.   Ustawienia kolumn głośnikowych          513

9.3.5.   Problemy z pomieszczeniem odsłuchowym        517

 

10.       Brzmienia wytwórni, czyli rekomendacje muzyczne       525

 

10.1.    Archipel, Bravissimo!, Cantus Classic, Gebhardt, Melodram, Membran, Myto, Ponto, Testament, Walhall...  527

10.2.    BIS, Chandos, Channel, cpo, Harmonia Mundi, Hyperion, MDG, naïve...        527

10.3.    Brilliant Classic             528

10.4.    Capriccio          529

10.5.    Decca  531

10.6.    Deutsche Grammophon            532

10.7.    DUX     533

10.8.    EMI      533

10.9.    Eterna – Berlin Classic              534

10.10.  Haenssler          536

10.11.  Hungaroton       537

10.12.  Miełodia           538

10.13.  Nimbus Records           540

10.14.  Orfeo    540

10.15.  PentaTone        540

10.16.  Philips  541

10.17.  Sony     542

10.18.  Supraphon        544

10.19.  Telarc  545

10.20.  Unitel    546

10.21.  Warner Classics            547

 

11.       Literatura, czyli rekomendacje techniczne          551





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM