Przedmiotem aukcji jest
Zestaw domofonowy Z1 U1131 (RL) z modułem radiowego klucza elektronicznego
Kaseta bramowa KEN
Kaseta wykonana jest z tworzywa udaroodpornego, a płyta czołowa z utwardzonego aluminium, co gwarantuje odporność na korozję i promienie UV. Zastosowana elektronika zapewnia optymalną jakość pracy urządzenia w szerokim zakresie temperatur. Można ją montować na- lub podtynkowo. Głębokość całkowita kasety wynosi 29-43 mm w tym 19 mm do wmurowania przy montażu podtynkowym. Występuje w 3 wersjach kolorystycznych: jasny szary, grafit, złoty brąz.
Zestawy Domofonowe serii Z
W skład zestawów wchodzą podstawowe urządzenia pozwalające na zbudowanie typowej instalacji domofonowej, umożliwiającej porozumiewanie się pomiędzy abonentem "zewnętrznym" a "wewnętrznym" oraz otwarcie elektrozamka. W zestawach tych mogą występować wszystkie typy unifonów (słuchawek), różniących się wyglądem i kolorem. Zestawy mogą być wyposażone w klucz radiowy umożliwiający otwarcie drzwi lub bramy za pomoca pilota radiowego (opcja w zestawach RL).
Unifon
Jest nowoczesnym i funkcjonalnym aparatem domofonowym, pozwalającym na prowadzenie rozmów z kasetą domofonową lub drugim aparatem. Jego podstawowym zastosowaniem są systemy domofonowe - analogowe i analogowo cyfrowe.
Zasilacz
Zasilacz domofonu to serce całej instalacji domofonowej. Łączy elektrycznie wszystkie elementy, zapewniając im odpowiedni napięcie i sygnały. Zasilacz dostępny w zestawie znajduje się w obudowie EURO, przeznaczonej do instalacji na szynie w szafce elektrycznej. Ponadto wyposażony jest w ramkę zakrywającą zaciski przewodów. Pozwala to na bezpieczny montaż zasilacza bez dodatkowej obudowy.
Kucz radiowy
Klucz radiowy jest przydatny, jeżeli męczy Państwa szukanie kluczy w kieszeniach lub uciążliwym staje się problem zacinającego się klucza w zamku. W tym przypadku można użyć bezprzewodowego pilota do otwierania drzwi lub bramki.
Skład zestawu:
Kaseta domofonu
Zasilacz domofonu
Unifon
2 klucze elektroniczne
Zasady zakupów
W przypadku osób posiadających mniej niż 5 punktów w systemie alle nie wysyłamy towaru za pobraniem. Możliwe jest wówczas dokonanie wpłaty na nasze konto lub odebranie towaru osobiście w godz 10:00 - 16:00 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.
Nasz sklep internetowy pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00. Wszystkie produkty wystawione na naszych aukcjach są dostępne w ciągłej sprzedaży. Istnieje możliwość obejrzenia wystawionych produktów przed zakupem, a także odebranie zakupionego towaru. W niektórych przypadkach towar sprowadzany jest z magazynu lub z innego oddziału z tego powodu przed odebraniem towaru osobiście prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Po wylicytowaniu przedmiotu prosimy o przesłanie maila z informacją o wyborze formy płatności oraz transportu na naszego maila [zasłonięte]@videofon.pl. W mailu prosimy również napisać adres na który należy przesłać wygrany przez Państwa przedmiot.
Płatności i dostawa towaru
W razie wybrania opcji przedpłaty prosimy kierować przelew na konto bankowe:
: 58 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 677244
EUROCOM
ul. Na Zielonki 15A/2
31-270 Kraków
W tytule przelewu prosimy podać numer aukcji oraz nick Allegro. Towar jest wysyłany niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Paczki są przygotowane zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie w przypadku wyboru przedpłaty. W przypadku wyboru przesyłki pobraniowej towar wysyłany jest niezwłocznie po otrzymaniu informacji mailowo lub telefonicznie potwierdzającej ten fakt.
Przesyłki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej w zależności od wyboru formy przesyłki. W przypadku przesyłek wysyłanych kurierem paczki są ubezpieczone.
Faktura oraz gwarancja
Przy zakupie towaru klient otrzymuje fakturę VAT oraz kartę gwarancyjną, chyba że w opisie aukcji jest napisane inaczej. Szczegóły dotyczące gwarancji są zapisane na karcie gwarancyjnej lub na ulotkach informacyjnych dostarczonych ze sprzętem. Dla towarów posiadających gwarancję door-to-door reklamacja odbywa się poprzez wysyłkę uszkodzonego towaru na koszt serwisu bezpośrednio do autoryzowanych punktów serwisowych wyznaczonych przez producenta.