Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DOING QUANTITATIVE RESEARCH IN THE SOCIAL SCIENCES

26-10-2014, 1:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 191.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643403009
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:22:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38174, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58020, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19535, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03962, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39157, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38174, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58020, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19535, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03962, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39157

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Doing Quantitative Research in the Social Sciences: An Integrated Approach to Research Design, Measurement and Statistics

DOING QUANTITATIVE RESEARCH IN THE SOCIAL SCIENCES

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Thomas Black
Language: English
Publisher: SAGE Publications Ltd
Publication Date: 30 Mar 1999
Dimensions: 3.9 x 18.8 x 23.9 cm
Format: Paperback
Pages: 768
Condition: NEW
Product_ID: A76195C531

 

 

This original textbook provides a comprehensive and integrated approach to using quantitative methods in the social sciences. Thomas R Black guides the student and researcher through the minefield of potential problems that may be confronted, and it is this emphasis on the practical that distinguishes his book from others which focus exclusively on either research design and measurement or statistical methods.
Focusing on the design and execution of research, key topics such as planning, sampling, the design of measuring instruments, choice of statistical text and interpretation of results are examined within the context of the research process.
In a lively and accessible style, the student is introduced to researc design issues alongside statistical procedures and encouraged to develop analytical and decision-making skills.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 REAL WORLD RESEARCH 3E Colin Robson

 RESEARCH METHODS FOR BUSINESS STUDENTS Saunders

 INTERPRETING QUALITATIVE DATA David Silverman