Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DOING ANTHROPOLOGY IN CONSUMER RESEARCH Sunderland

23-05-2014, 1:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 192.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178119453
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-05-2014 01:41:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62279, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86322, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76792, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40277, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87409, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62279, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86322, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76792, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>40277, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87409

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Doing Anthropology in Consumer Research

DOING ANTHROPOLOGY IN CONSUMER RESEARCH Sunderland

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Russell W. Belk, Frederic W. Gleach, Patricia L. Sunderland, Rita M. Denny
Language: English
Publisher: Left Coast Press Inc
Publication Date: 31 Jan 2008
Dimensions: 15.2 x 2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 352
Condition: NEW
Product_ID: 159D74A911

 

 

Doing Anthropology in Consumer Research is the essential guide to the theory and practice of conducting ethnographic research in consumer environments. Patricia Sunderland and Rita Denny argue that, while the recent explosion in the use of ''ethnography'' in the corporate world has provided unprecedented opportunities for anthropologists and other qualitative researchers, this popularization too often results in shallow understandings of culture, divorcing ethnography it from its foundations. In response, they reframe the field by re-attaching ethnography to theoretically robust and methodologically rigorous cultural analysis. The engrossing text draws on decades of the authors' own eclectic research--from coffee in Bangkok and boredom in New Zealand to computing in the United States--using methodologies from focus groups and rapid appraisal to semiotics and visual ethnography. Five provocative forewords by leaders in consumer research further push the boundaries of the field and challenge the boundaries of academic and applied work. In addition to reorienting the field for academics and practitioners, this book is an ideal text for students, who are increasingly likely to both study and work in corporate environments.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 WHY WE BUY: THE SCIENCE OF SHOPPING Paco Underhill

 NETNOGRAPHY: DOING ETHNOGRAPHIC RESEARCH ONLINE

 INSIDE THE MIND OF THE SHOPPER Herb Sorensen Ph.D.

 STUFF Daniel Miller

 SHADOWING Barbara Czarniawska