Dogoterapia we wspomaganiu nauki i usprawnianiu techniki czytania
Kulisiewicz Beata
Publikacja została opracowana w oparciu o wiedzę na temat czytania globalnego. Ćwiczenia opracowana tak, by mógł w nich uczestniczyć pies, którego obecność podtrzymuje u dzieci zainteresowanie i motywację do nauki. Autorka zwróciła też uwagę na rolę relaksu, koncentracji i rozgrzewki mentalnej w nauce i podała praktyczne ćwiczenia. Książka zawiera wiele pomysłów, ćwiczeń, a ich realizowanie to prawdziwa zabawa w czytanie. Praca przedstawia kilka zasad, dzięki którym każdy pedagog i rodzic będzie mógł skuteczniej wspierać dziecko w nauce czytania. Książka ta może stanowić źródło inspiracji i poszukiwań nowych metod w pracy z dziećmi.W rozdziale pierwszym Autorka ukazuje źródła i przyczyny trudności dziecka w nauce czytania. W drugim - wskazuje zalety oraz zasady pracy z udziałem psa, jak również podaje konkretne przykłady działań edukacyjnych, które zostały oparte na wybranym materiale metodycznym. W "Dodatkach" Autorka zamieszcza materiały pomocne do prowadzenia zajęć: scenariusze, karty pracy, testy.Publikacja powinna zainteresować: rodziców, pedagogów, pedagogów specjalnych i inne osoby szukające informacji na temat alternatywnych metod nauczania wspomagających rozwój dzieci zdrowych i niepełnosprawnych, rodzice dzieci z niepełnosprawnością, pracownicy i studenci uczelni pedagogicznych, a także nauczyciele przedszkoli i szkół podstawowych specjalnych i z oddziałami integracyjnymi.
Dane:- ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]85075
- liczba stron: 102
- okładka: miękka
- wydawnictwo: impuls
- wymiary: 176 x 250 mm
- Data wydania: 2[zasłonięte]014-11