Zapraszam do zakupu
Przedłużenia gwarancji do 2 lat dla
komputerów iMac oraz Mac Mini
Gwarancja ORO iSource
Firma iSource jest Autoryzowanym serwisem Apple
oraz dystrybutorem sprzętu Apple w Polsce.
Dodatkowa gwarancja (ORO) zapewnia pokrycie kosztów związanych z naprawami sprzętu (części i robocizna) w serwisie iSource S.A. w drugim i trzecim roku użytkowania od oryginalnej daty zakupu przez pierwszego użytkownika.
Gwarancję można zakupić w okresie 11 miesięcy od daty zakupu komputera.
Po zakupie gwarancję ORO iSource należy zarejestrować na stronie producenta:
http://www.isource.pl/main.php?p=193&m=4
Wystawiam fakturę Vat 23%
( wylicytowana cena jest ceną brutto ).
Autoryzowany Serwis Apple - Ogólne warunki Odpłatnej Rozszerzonej Ochrony iSource S.A. na sprzęt komputerowy
Zasady udzielania Odpłatnej Rozszerzonej Ochrony (ORO):
- Dystrybutor sprzętu komputerowego Apple Computers Inc. w Polsce - spółka iSource S.A. może, po upływie gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu i po zawarciu stosownej umowy, udzielić Odpłatnej Rozszerzonej Ochrony (zwanej dalej ORO) wyspecyfikowanego poniżej sprzętu komputerowego. iSource S.A. zapewnia, że w ramach ustalonej opłaty ryczałtowej, w okresie objętym opłatą, będzie usuwał zgłoszone wady fizyczne tego sprzętu i zapewniał jego prawidłowe działanie, o ile sprzęt będzie używany zgodnie z przeznaczeniem, wskazówkami zawartymi w instrukcji obsługi producenta sprzętu i zaleceniami iSource S.A.
- ORO dotyczy produktów zakupionych w Polsce w spółce iSource S.A. lub w sieci upoważnionych przez iSource S.A. dalszych odsprzedawców. W indywidualnych przypadkach Firma iSource S.A. może również objąć ORO produkty zakupione poza Polską lub w innych kanałach sprzedaży. Objęte ORO produkty powinny mieć czytelne, fabryczne numery identyfikacyjne. ORO nie są objęte produkty nieposiadające widocznych oryginalnych cech nadanych przez producenta i numerów fabrycznych.
- Uprawnienia z tytułu ORO na terenie Polski mogą objąć maksymalnie następujący okres od daty zakończenia gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu:
a) komputery typu MacBook – 24 miesiące
b) komputery typu iMac i Mac Mini – 24 miesiące
c) komputery typu MacBook Pro, MacBook Air, Mac Pro – 24 miesiące
d) servery Xserve – 24 miesiące
e) tablety iPad – 12 miesięcy
- iSource S.A. zastrzega, że na rynek mogą zostać wprowadzone produkty, dla których okres i warunki ORO mogą być inne od zawartych w niniejszych ogólnych warunkach.
- Zawarcie umowy ORO następuje z chwilą poprawnej jej aktywacji przez klienta w firmie iSource. Sposób aktywacji opisany jest na zewnętrznej okładce opakowania ORO. Dokumenty potwierdzające zawarcie umowy zawarte są w bazie elektronicznej Firmy iSource.
- Aktywacja ORO musi nastąpić nie później niż 30 dni kalendarzowych przed datą upływu gwarancji udzielonej przez producenta. Sposób sprawdzenia daty upływu gwarancji udzielonej przez producenta w oparciu o numer seryjny produktu opisany jest na zewnętrznej okładce opakowania ORO i na stronach internetowych iSource S.A.
- iSource S.A. zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy i świadczenia ORO, w odniesieniu do sprzętu, który nie znajduje się w ofercie handlowej iSource S.A. na terenie Polski.
- Bieg umowy ORO rozpoczyna się pierwszego dnia po upływie gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu.
- Niniejsze ogólne warunki ORO wiążą strony w wersji obowiązującej w dacie rejestracji w iSource S.A . niniejszej usługi. iSource S.A. zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian i uzupełnień w ogólnych warunkach ORO.
- Podmioty zarejestrowane jako uprawnione do świadczeń z tytułu ORO otrzymają ofertę kontynuowania ORO na nowych warunkach. W przypadku braku zgody uprawnionego do ORO na nowe warunki świadczenia usługi, uprawniony w ciągu 14 dni od daty poinformowania go o nowych warunkach ma prawo złożyć oświadczenie o braku zgody na nowe warunki. W takiej sytuacji oświadczenie uprawnionego do ORO traktuje się jako wypowiedzenie umowy ze skutkiem natychmiastowym. iSource zwróci w takim przypadku uprawnionemu do ORO część należności obliczonej proporcjonalnie do czasu pozostałego do zakończenia świadczenia usługi ORO.
- Części zamienne, moduły i podzespoły użyte do napraw ORO są objęte okresem gwarancji, takim jaki pozostał do zakończenia ORO
- Uszkodzone podzespoły i części zamienne wymienione podczas świadczenia usług ORO przez iSource S.A. są własnością iSource S.A.
- Uprawnienia z tytułu ORO będą realizowane wyłącznie w Autoryzowanym Serwisie iSource S.A. w Warszawie (albo innym wskazanym przez iSource S.A. serwisie).
- W przypadku wątpliwości dotyczących uprawnień do ORO iSource zastrzega sobie prawo ich weryfikacji poprzez żądanie okazania odpowiednich dokumentów zakupu.
Tryb postępowania w odniesieniu do usterek i wad:
- W przypadku, gdy w okresie objętym ORO zostaną ujawnione wady materiałowe lub montażowe, sprzętu, które w istotny sposób utrudniają albo uniemożliwiają korzystanie ze sprzętu, reklamujący powinien niezwłocznie dostarczyć w.w sprzęt do Autoryzowanego Serwisu iSource.
- Sprzęt zostanie zwrócony przez iSource S.A natychmiast po wykonaniu naprawy. Serwis iSource S.A wysyła sprzęt pocztą kurierską, albo w inny sposób, po ustaleniu z odbiorcą innego sposobu odbioru.
- Koszt transportu (odbiór i zwrot) pokrywa klient.
- Co do zasady, iSource S.A dołoży wszelkich starań, aby czas naprawy w Autoryzowanym Serwisie nie przekroczył 14 dni kalendarzowych od dostarczenia sprzętu do Serwisu. Niemniej, niedotrzymanie tego terminu naprawy, o ile nie przekroczy on trzydziestu dni, nie może być powodem jakichkolwiek roszczeń w stosunku do iSource S.A.
- Wybór sposobu dokonania naprawy należy wyłącznie do iSource S.A. W szczególności naprawa może nastąpić poprzez wymianę całego podzespołu bądź urządzenia. W szczególności, iSource S.A nie ma obowiązku dokładnej lokalizacji albo szczegółowego opisu zakresu uszkodzenia i zastosowanego sposobu naprawy.
- Wraz z upływem okresu ORO, wygasają uprawnienia upoważnionego z tytułu ORO do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do iSource S.A z tytułu nieprawidłowego działania sprzętu, który był objęty ORO.
- ORO nie obejmuje:
a) instalacji zaktualizowanych/unowocześnionych wersji oprogramowania sprzętowego (FIRMWARE), sterowników lub oprogramowania,
b) usunięcia z urządzenia funkcji zabezpieczających zainstalowanych przez użytkownika urządzenia - np. usunięcia haseł, itd.,
c) archiwizacji lub odtworzenia danych lub oprogramowania klienta,
d) powtórnej instalacji nieprawidłowo działającego oprogramowania/systemów operacyjnych (np. wskutek usunięcia plików systemowych, nieprawidłowej konfiguracji systemu lub oddziaływania programów samopowielających się, np. wirusów komputerowych),
e) nieprzerwanego albo bezbłędnego działania wbudowanego, zapisanego lub dostarczonego wraz z urządzeniem oprogramowania, jak również jakości, wartości rynkowej lub przydatność tego oprogramowania lub dokumentacji produktu do wykorzystania w jakimkolwiek celu, nawet jeśli oprogramowanie lub dokumentacja została dostarczona wraz z produktem objętym rozszerzoną gwarancją,
f) zapewnienia kompatybilności czyli współpracy objętego rozszerzoną gwarancją produktu ze sprzętem innych producentów,
g) nieznacznych odchyleń jakości produktu naprawionego od produktu nowego, o ile nie są istotne dla sposobu i warunków korzystania z urządzenia - zgodnie z przeznaczeniem,
h) zużycia nośników danych albo lamp podświetlających w monitorach ciekłokrystalicznych.