|
TUNING SILNIKA W PIGUŁCE - błyskawiczna poprawa przyspieszenia, elastyczności, prędkości maksymalnej - BEZ INGERENCJI w silnik, elektroniki, dolot wydech itp
Całkowicie bezpieczny dla silnika - silnik pracuje na parametrach dopuszczonych przez konstruktora.
Prosta, samodzielna weryfikacja efektów - różnice są tak duże że wystarczy pomiar czasu przyspieszania np stoperem.
JAK TO DZIAŁA?
MAKSOR SPECIAL zmienia, konwerteruje paliwo - zmieniają się parametry fizyko-chemiczne paliwa (np obniża sie lepkość i napięcie powierzchniowe paliwa).Gwarantuje że będziesz mocno zaskoczony możliwościami jakie tkwią "tylko" w zmianie paliwa. JAK ZAMONTOWAĆ?
Wpinamy w przewód paliwa (jak dodatkowy filtr), pomiędzy filtrem a silnikiem. Łatwo go zamontować i zdemontować (np przenieść do następnego auta). Szacowana trwałość - więcej jak 15 lat.
MAKSOR SPECIAL to model wyczynowy* - im wyższej klasy silnik tym lepsze efekty:
- wszystkie nowoczesne silniki diesla (common rail, tdi ) 0-400KM. Ograniczenie - przebieg silnika do 250 tys km lub nowe wtryski
- wyższej klasy silniki benzynowe (także quady, jetski, motorówki, motocykle itp) - ważny idealny stan techniczny
*Nie montuj do starych, zajechanych silników - nie poradzą sobie z wykorzystaniem tak innego paliwa. Ewentualnie zapytaj o możliwość wypożyczenia.
JAKICH EFEKTÓW MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ?
- przyśpieszenie na V biegu min 10% szybciej!
- błyskawiczna reakcja na wciśnięcie gazu
- świetnie przyśpiesza od najniższych obrotów silnika, na każdym biegu
- prędkość maksymalna (samochody) - +15 do +30 km/h
UWAGA - nie jest to najlepsze rozwiązanie służące do zmniejszania zużycia paliwa - taki efekt MOŻE wystąpić ale nie jest obiecywany ani gwarantowany. Świetne przyspieszenie zachęca do dynamicznej jazdy a to nie idzie w parze z małym spalaniem. Do zmniejszania spalania lepsze są niższe modele naszej produkcji.
JAK SPRAWDZIĆ CZY SILNIK NA PODRASOWANYM PALIWIE JEST FAKTYCZNIE MOCNIJSZY?
Zmierz stopoerem czas przyspieszania na V biegu, od jak najniższej prędkości obrotowej silnika. To najprostszy pomiar - najdłuższy czas pomiaru, nie zmieniasz biegów, koła nie buksują. Krótszy czas oznacza zwiększenie mocy/momentu obrotowego silnika.
Tak naprawdę nie będziesz potrzebował żadnych pomiarów - różnice są ogromne.
Spokojnie dajemy pisemną gwarancje na w/w poprawę osiągów lub zwracamy pieniądze (60 dni od zakupu).
Wybrane opinie użytkowników
Fiat 1,6 mulitjet: "...W drodze do Katowic (autostrada) stwierdziłem również SZOKUJĄCĄ poprawę elastyczności na każdym biegu - i tak - wcześniej np. przy 30 km/h musiałem redukować na bieg 2 to teraz płynnie wyjeżdżam na biegu 4, a od 70 km/h samochód płynnie przyspiesza na biegu 6. W ciągu 20 minut samochód zaczął zachowywać się przy niskich obrotach jakby miał silnik 3.0 l w benzynie - a na trasie płynnie przyspiesza do 200 km/h (więcej na razie nie próbowałem, ale czuło się że to nie koniec)....."
Mercedes 210(okular) 2.9 tubodiesel, automat (...)Największa uciecha z jazdy to mercedesem 210, zrobił się z niego ''samolot'' tak ''wymiata'' że ja sam jestem pod wrażeniem tym bardziej że jeżdziłem nim przed montażem jakiegokolwiek modyfikatora, z zamontowanym REFERENCEM i teraz jezdzę z zamontowanym SPECIALEM. To jest po prostu przepaść między jazdą z modyfikatorem SPECIAL a bez niego. Co należy do ważnych informacji; jazda z obojętnie jakim modyfikatorem na pewno coś daje, najlepiej założyć special ale to już zależy od potencjalnego klienta tzn.osoby. Co za tym idzie; oszczędności paliwa, kultura pracy silnika, przyjemność z jazdy, ekologia i cała reszta która przedłuża żywotność całego silnika. Najlepsza jest reakcja w niektórych zakładach mechanicznych gdzie po skojarzeniu przez któregoś z mechaników co to w ogóle jest to coś wpięte w węże paliwowe i z czym się to ''je'' efekt to głupi uśmieszek na twarzy, ale cóż na głupote i niewiedze nie ma lekarstwa.....(...) Robert Kotasiński Toyota Avensis D4D (...) 1. Brzmienie silnika w pierwszej wersji (DFR- klient miał wcześniej zamontowana wersję Reference -dopisek MG)) było przyjemnym mruczeniem - teraz to już nie jest mruczenie. Teraz silnik wydaje jedwabisty dźwięk o tak subtelnym brzmieniu szczególnie podczas przyśpieszania. A na dodatek powyżej 90km/h silnik nie jest już wogóle słyszalny. 2. Z powodu wieku mojej AVE (przebieg około 250tys km) poduszki silnika jako już nie nowe, nie tłumiły należycie drgań silnika i bywało że po zejściu z obrotów stojąc na światłach czuć było drgania w całej budzie. Teraz zjawisko to zniknęło co świadczy o polepszonej kulturze pracy silnika. 3. Reakcja na gaz jest natychmiastowa. Uczucie jest takie jakby przesiąść się do benzyny z turbiną. Wystarczy lekko musnąć pedał gazu i wszystko zaczyna się dziać szybciej. Znacznie poprawiły się osiągi silnika czyli przyśpieszenie i wyraźnie większa odczuwalna moc do dyspozycji. 4. Ogólna reakcja z jazdy jest jakbym się przesiadł do nowego fabrycznie samochodu. Z nowym większym silnikiem. SPECIALA kupiłem dla własnej przyjemności i jak się okazuje nie zawiodłem się.(...) Ireneusz Z
Więcej opinii użytkowników znajdziesz na naszej stronie - serdecznie zapraszam do lektury. Plik z wszystkimi opiniami: http://www.maksor.pl/pobierz/Opinie%20moto%2031.08.2011.pdf UWAGA - produkujemy również inne modele:
-
Dynamic fuel ( 490 zł - PROMO - 294!) - dla oszczędnych, zmniejsza spalanie 10-20%, przyjemnie poprawia osiągi silnika, zabezpiecza silnik/turbine/filtr cząstek stałych itp
-
MAKSOR Reference - (995 zł) dla poprawy osiągów, kultury pracy silnika i zmniejszenia spalania.
-
MAKSOR ULTRA - (2600 zł) - na zamówienie, dla koneserów i ekstremistów :) Wszystkie wersje mogę wystawić na allegro.
Szczegółowy opis, opinie użytkowników znajdziesz na naszej stronie - serdecznie zapraszam do lektury. Pozdrawiam i zapraszam Mariusz Gendarz
|
|