[zasłonięte]@isource.pl
tel. 22 [zasłonięte]8639
Rozpoczętą transakcję należy finalizować (płatność, odbiór towaru) w ciągu 14 dni. Po upływie tego terminu transakcja jest anulowana. Wybierając kuriera jako formę dostawy koszt wynosi 15 zł, niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów. Transakcje realizujemy, na wszystkie pytania odpowiadamy w każdy dzień roboczy(poniedziałek-piątek) w godzinach 9.30-16.30
Oto numer konta do przelewu. W tytule proszę o wpisanie numeru aukcji i Nicka z allegro. iSource S.A. 42 1160 [zasłonięte] 220200 0001 [zasłonięte] 503043 Bank Millennium S.A.
Kurier DHL 15zł
List polecony 10 zł
Przy zakupiach o wartości powyżej 1000 PLN dostawa gratis
|
Dodatkowa opieka serwisowa rozszerzająca gwarancję do 24 miesięcy od oryginalnej daty zakupu do iPada 2. generacji Usługa iSource ORO_IPAD2 ORO zapewnia pokrycie kosztów związanych z naprawami sprzętu (części i robocizna) w serwisie iSource S.A. w drugim roku użytkowania od oryginalnej daty zakupu przez pierwszego użytkownika. ORO rozszerza ochronę serwisową iPada o 12 miesięcy, do 24 miesięcy od oryginalnej daty zakupu iPada 2. generacji.
Usługa jest realizowana przez Autoryzowany Serwis Apple firmy iSource Ogólne warunki Odpłatnej Rozszerzonej Ochrony (ORO)
Zasady udzielania Odpłatnej Rozszerzonej Ochrony (ORO): 1.Dystrybutor sprzętu komputerowego Apple Computers Inc. w Polsce - spółka iSource S.A. może, po upływie gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu i po zawarciu stosownej umowy, udzielić Odpłatnej Rozszerzonej Ochrony (zwanej dalej ORO) wyspecyfikowanego poniżej sprzętu komputerowego. iSource S.A. zapewnia, że w ramach ustalonej opłaty ryczałtowej, w okresie objętym opłatą, będzie usuwał zgłoszone wady fizyczne tego sprzętu i zapewniał jego prawidłowe działanie, o ile sprzęt będzie używany zgodnie z przeznaczeniem, wskazówkami zawartymi w instrukcji obsługi producenta sprzętu i zaleceniami iSource S.A. 2.ORO dotyczy produktów zakupionych w Polsce w spółce iSource S.A. lub w sieci upoważnionych przez iSource S.A. dalszych odsprzedawców. W indywidualnych przypadkach Firma iSource S.A. może również objąć ORO produkty zakupione poza Polską lub w innych kanałach sprzedaży. Objęte ORO produkty powinny mieć czytelne, fabryczne numery identyfikacyjne. ORO nie są objęte produkty nieposiadające widocznych oryginalnych cech nadanych przez producenta i numerów fabrycznych. 3.Uprawnienia z tytułu ORO na terenie Polski mogą objąć maksymalnie następujący okres od daty zakończenia gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu: - tablety iPad – 12 miesięcy 4.iSource S.A. zastrzega, że na rynek mogą zostać wprowadzone produkty, dla których okres i warunki ORO mogą być inne od zawartych w niniejszych ogólnych warunkach. 5.Zawarcie umowy ORO następuje z chwilą poprawnej jej aktywacji przez klienta w firmie iSource. Sposób aktywacji opisany jest na zewnętrznej okładce opakowania ORO. Dokumenty potwierdzające zawarcie umowy zawarte są w bazie elektronicznej Firmy iSource. 6.Aktywacja ORO musi nastąpić nie później niż 30 dni kalendarzowych przed datą upływu gwarancji udzielonej przez producenta. Sposób sprawdzenia daty upływu gwarancji udzielonej przez producenta w oparciu o numer seryjny produktu opisany jest na zewnętrznej okładce opakowania ORO i na stronach internetowych iSource S.A. 7.iSource S.A. zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy i świadczenia ORO, w odniesieniu do sprzętu, który nie znajduje się w ofercie handlowej iSource S.A. na terenie Polski. 8.Bieg umowy ORO rozpoczyna się pierwszego dnia po upływie gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu. 9.Niniejsze ogólne warunki ORO wiążą strony w wersji obowiązującej w dacie rejestracji w iSource S.A . niniejszej usługi. iSource S.A. zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian i uzupełnień w ogólnych warunkach ORO. 10.Podmioty zarejestrowane jako uprawnione do świadczeń z tytułu ORO otrzymają ofertę kontynuowania ORO na nowych warunkach. W przypadku braku zgody uprawnionego do ORO na nowe warunki świadczenia usługi, uprawniony w ciągu 14 dni od daty poinformowania go o nowych warunkach ma prawo złożyć oświadczenie o braku zgody na nowe warunki. W takiej sytuacji oświadczenie uprawnionego do ORO traktuje się jako wypowiedzenie umowy ze skutkiem natychmiastowym. iSource zwróci w takim przypadku uprawnionemu do ORO część należności obliczonej proporcjonalnie do czasu pozostałego do zakończenia świadczenia usługi ORO. 11.Części zamienne, moduły i podzespoły użyte do napraw ORO są objęte okresem gwarancji, takim jaki pozostał do zakończenia ORO 12.Uszkodzone podzespoły i części zamienne wymienione podczas świadczenia usług ORO przez iSource S.A. są własnością iSource S.A. 13.Uprawnienia z tytułu ORO będą realizowane wyłącznie w Autoryzowanym Serwisie iSource S.A. w Warszawie (albo innym wskazanym przez iSource S.A. serwisie). 14.W przypadku wątpliwości dotyczących uprawnień do ORO iSource zastrzega sobie prawo ich weryfikacji poprzez żądanie okazania odpowiednich dokumentów zakupu.
Tryb postępowania w odniesieniu do usterek i wad: 1.W przypadku, gdy w okresie objętym ORO zostaną ujawnione wady materiałowe lub montażowe, sprzętu, które w istotny sposób utrudniają albo uniemożliwiają korzystanie ze sprzętu, reklamujący powinien niezwłocznie dostarczyć w.w sprzęt do Autoryzowanego Serwisu iSource. 2.Sprzęt zostanie zwrócony przez iSource S.A natychmiast po wykonaniu naprawy. Serwis iSource S.A wysyła sprzęt pocztą kurierską, albo w inny sposób, po ustaleniu z odbiorcą innego sposobu odbioru. 3.Koszt transportu (odbiór i zwrot) pokrywa klient. 4.Co do zasady, iSource S.A dołoży wszelkich starań, aby czas naprawy w Autoryzowanym Serwisie nie przekroczył 14 dni kalendarzowych od dostarczenia sprzętu do Serwisu. Niemniej, niedotrzymanie tego terminu naprawy, o ile nie przekroczy on trzydziestu dni, nie może być powodem jakichkolwiek roszczeń w stosunku do iSource S.A. 5.Wybór sposobu dokonania naprawy należy wyłącznie do iSource S.A. W szczególności naprawa może nastąpić poprzez wymianę całego podzespołu bądź urządzenia. W szczególności, iSource S.A nie ma obowiązku dokładnej lokalizacji albo szczegółowego opisu zakresu uszkodzenia i zastosowanego sposobu naprawy. 6.Wraz z upływem okresu ORO, wygasają uprawnienia upoważnionego z tytułu ORO do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do iSource S.A z tytułu nieprawidłowego działania sprzętu, który był objęty ORO. 7.ORO nie obejmuje: a) instalacji zaktualizowanych/unowocześnionych wersji oprogramowania sprzętowego (FIRMWARE), sterowników lub oprogramowania, b) usunięcia z urządzenia funkcji zabezpieczających zainstalowanych przez użytkownika urządzenia - np. usunięcia haseł, itd., c) archiwizacji lub odtworzenia danych lub oprogramowania klienta, d) powtórnej instalacji nieprawidłowo działającego oprogramowania/systemów operacyjnych (np. wskutek usunięcia plików systemowych, nieprawidłowej konfiguracji systemu lub oddziaływania programów samopowielających się, np. wirusów komputerowych), e) nieprzerwanego albo bezbłędnego działania wbudowanego, zapisanego lub dostarczonego wraz z urządzeniem oprogramowania, jak również jakości, wartości rynkowej lub przydatność tego oprogramowania lub dokumentacji produktu do wykorzystania w jakimkolwiek celu, nawet jeśli oprogramowanie lub dokumentacja została dostarczona wraz z produktem objętym rozszerzoną gwarancją, f) zapewnienia kompatybilności czyli współpracy objętego rozszerzoną gwarancją produktu ze sprzętem innych producentów, g) nieznacznych odchyleń jakości produktu naprawionego od produktu nowego, o ile nie są istotne dla sposobu i warunków korzystania z urządzenia - zgodnie z przeznaczeniem, h) zużycia nośników danych albo lamp podświetlających w monitorach ciekłokrystalicznych.
Paczki wysyłam kurierem w ciągu 24 godzin od zaksięgowania przelewu Istnieje również możliwość odbioru osobistego w Warszawie po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru. Zakupiony towar należy odebrać w ciagu 14 dni od daty zakupu.
Wszystkie pytania proszę wysyłać na adres e-mail: [zasłonięte]@isource.pl
|