Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Docisk sprzęgła LuK VW GOLF I,II,III, JETTA, VENTO

31-01-2014, 10:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 217 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847046573
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 10   
Koniec: 31-01-2014 10:22:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę vat
• podane ceny są cenami brutto

DOCISK SPRZĘGŁA LuK

217,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
DOCISK SPRZĘGŁA
do
SEAT CORDOBA, IBIZA, TOLEDO 1.8, 1.9D, TD 03.1993-08.1999
VW GOLF I,II,III, JETTA, VENTO 1.8, 1.6D, TD, 1.9TD 08.1982-09.1998

w cenie:
217,00zł

INDEKS: 121[zasłonięte]310
ZASTOSOWANIE: SEAT CORDOBA, IBIZA, TOLEDO 1.8, 1.9D, TD 03.1993-08.1999
VW GOLF I,II,III, JETTA, VENTO 1.8, 1.6D, TD, 1.9TD 08.1982-09.1998
NUMER ORYGINAŁU: 027[zasłonięte]025M, 027[zasłonięte]025N, 027[zasłonięte]025 027[zasłonięte]025B,
027[zasłonięte]025F, 027[zasłonięte]025H, 027[zasłonięte]025L
ZAMIENNIKI: SACHS 300[zasłonięte]1003, 300[zasłonięte]1004
VALEO 355603


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Docisk sprzęgła LuK

W 1986 firma LuK pierwsza uruchomiła produkcję sprzęgła z samoczynną regulacją (SAC, Self-Adjusting Clutch). W sposób ciągły mierzony jest wzrost nacisku, potrzebnego do wyłączenia sprzęgła, który jest spowodowany narastającym zużyciem. Kompensowana jest też zmiana grubości materiału okładziny.

Zalety sprzęgła ze sprężyną tarczową firmy LuK:

  • Sprężyna tarczowa jest odporna na duże prędkości obrotowe.
  • Teoretyczna żywotność sprężyny tarczowej jest nieskończenie długa.
  • Mały nacisk, w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową, potrzebny do tego, aby rozłączyć sprzęgło (komfort).
  • Występuje mniej ruchomych elementów w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową.