Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Docisk sprzęgła LuK VW DERBY GOLF JETTA POLO 180mm

31-01-2014, 10:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 101 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847045077
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 5   
Koniec: 31-01-2014 10:21:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę vat
• podane ceny są cenami brutto

DOCISK SPRZĘGŁA LuK

101,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
DOCISK SPRZĘGŁA Średnica 180 mm
do
FIAT CINQUECENTO 0.7 12.1991 - 01.1998

w cenie:
101,00zł

INDEKS: 118[zasłonięte]510
ZASTOSOWANIE: VW DERBY 0.9, 1.0, 1.1, 1.3 02.1977 - 12.1984
VW GOLF I, II 1.0, 1.1, 1.3 04.1974 - 06.1987
VW JETTA I, II 1.1, 1.3 08.1978 - 06.1987
VW POLO 0.9, 1.0, 1.1, 1.3 03.1975 - 10.1986
NUMER ORYGINAŁU: 052 [zasłonięte] 117, 052 [zasłonięte] 117 A,
052 [zasłonięte] 117 B, 052 [zasłonięte] 117 E,
052 [zasłonięte] 117 F, 052 [zasłonięte] 117,
052 [zasłonięte] 117 A, 052 [zasłonięte] 117 B,
052 [zasłonięte] 117 BX, 052 [zasłonięte] 117 E,
052 [zasłonięte] 117 F, 052 [zasłonięte] 117 G,
052 [zasłonięte] 117 J, 052 [zasłonięte] 117 X
ZAMIENNIKI: Sachs 3082 [zasłonięte] 361
STATIM 442.18.D
VALEO 355521

W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Docisk sprzęgła LuK

W 1986 firma LuK pierwsza uruchomiła produkcję sprzęgła z samoczynną regulacją (SAC, Self-Adjusting Clutch). W sposób ciągły mierzony jest wzrost nacisku, potrzebnego do wyłączenia sprzęgła, który jest spowodowany narastającym zużyciem. Kompensowana jest też zmiana grubości materiału okładziny.

Zalety sprzęgła ze sprężyną tarczową firmy LuK:

  • Sprężyna tarczowa jest odporna na duże prędkości obrotowe.
  • Teoretyczna żywotność sprężyny tarczowej jest nieskończenie długa.
  • Mały nacisk, w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową, potrzebny do tego, aby rozłączyć sprzęgło (komfort).
  • Występuje mniej ruchomych elementów w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową.