Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Docisk sprzęgła LuK SKODA FELICJA I II 1.3 1.6

31-01-2014, 10:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847046633
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 13   
Koniec: 31-01-2014 10:22:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę vat
• podane ceny są cenami brutto

DOCISK SPRZĘGŁA LuK

58,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
DOCISK SPRZĘGŁA
do
SKODA FELICJA I, II 1.3, 1.6

w cenie:
58,00zł

INDEKS: 119[zasłonięte]910
ZASTOSOWANIE: SKODA FELICJA I, II 1.3, 1.6
NUMER ORYGINAŁU: 032 [zasłonięte] 025 A, 032 [zasłonięte] 025 G,
441.0.7051/153.6, 6UO 141 025 A,
032 [zasłonięte] 025 A
ZAMIENNIKI: SACHS 308[zasłonięte]1232, 308[zasłonięte]1031
VALEO 802662


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Docisk sprzęgła LuK

W 1986 firma LuK pierwsza uruchomiła produkcję sprzęgła z samoczynną regulacją (SAC, Self-Adjusting Clutch). W sposób ciągły mierzony jest wzrost nacisku, potrzebnego do wyłączenia sprzęgła, który jest spowodowany narastającym zużyciem. Kompensowana jest też zmiana grubości materiału okładziny.

Zalety sprzęgła ze sprężyną tarczową firmy LuK:

  • Sprężyna tarczowa jest odporna na duże prędkości obrotowe.
  • Teoretyczna żywotność sprężyny tarczowej jest nieskończenie długa.
  • Mały nacisk, w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową, potrzebny do tego, aby rozłączyć sprzęgło (komfort).
  • Występuje mniej ruchomych elementów w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową.