Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Docisk sprzęgła LuK SEAT TOLEDO VW GOLF JETA

31-01-2014, 10:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 192 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847045314
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 4   
Koniec: 31-01-2014 10:21:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę vat
• podane ceny są cenami brutto

DOCISK SPRZĘGŁA LuK

192,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
DOCISK SPRZĘGŁA
do
SEAT TOLEDO 1.6 05.1991-03.1999
VW GOLF I, II 1.5,1.6 04.1974-07.1992
VW JETTA I, II 1.5,1.6 08.1978-07.1992

w cenie:
192,00zł

INDEKS: 119[zasłonięte]515
ZASTOSOWANIE: SEAT TOLEDO 1.6 05.1991-03.1999
VW GOLF I, II 1.5,1.6 04.1974-07.1992
VW JETTA I, II 1.5,1.6 08.1978-07.1992
NUMER ORYGINAŁU: 067 [zasłonięte] 025 Q, 067 [zasłonięte] 025 F, 055 [zasłonięte] 025 D,
067 [zasłonięte] 025 E, 067 [zasłonięte] 025 S, 055 [zasłonięte] 025 G,
055 [zasłonięte] 025, 055 [zasłonięte] 025 E, 067 [zasłonięte] 025 K,
067 [zasłonięte] 025 P, 067 [zasłonięte] 025 J, 067 [zasłonięte] 025 A,
067 [zasłonięte] 025, 067 [zasłonięte] 025 N, 055 [zasłonięte] 025 C,
055 [zasłonięte] 025 A
ZAMIENNIKI: SACHS 3082 [zasłonięte] 031, 3082 [zasłonięte] 933
VALEO 802459


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Docisk sprzęgła LuK

W 1986 firma LuK pierwsza uruchomiła produkcję sprzęgła z samoczynną regulacją (SAC, Self-Adjusting Clutch). W sposób ciągły mierzony jest wzrost nacisku, potrzebnego do wyłączenia sprzęgła, który jest spowodowany narastającym zużyciem. Kompensowana jest też zmiana grubości materiału okładziny.

Zalety sprzęgła ze sprężyną tarczową firmy LuK:

  • Sprężyna tarczowa jest odporna na duże prędkości obrotowe.
  • Teoretyczna żywotność sprężyny tarczowej jest nieskończenie długa.
  • Mały nacisk, w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową, potrzebny do tego, aby rozłączyć sprzęgło (komfort).
  • Występuje mniej ruchomych elementów w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową.