Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Docisk sprzęgła LuK REZZO 2.0 LEGANZA NUBIRA 2.0

31-01-2014, 10:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 138 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847045007
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2014 10:21:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę vat
• podane ceny są cenami brutto

DOCISK SPRZĘGŁA LuK

138,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
DOCISK SPRZĘGŁA
do
CHEVROLET REZZO 2.0 08.2005-
DAEWOO LEGANZA, NUBIRA 2.0 16V 06.1997-

w cenie:
138,00zł

INDEKS: 123[zasłonięte]360
ZASTOSOWANIE: CHEVROLET REZZO 2.0 08.2005-
DAEWOO LEGANZA, NUBIRA 2.0 16V 06.1997-
NUMER ORYGINAŁU: 96[zasłonięte]695, 25[zasłonięte]062, 96[zasłonięte]055,
96[zasłonięte]741, 25[zasłonięte]560
ZAMIENNIKI:

SACHS 308[zasłonięte]4201,
STATIM 456.23.D
VALEO 802558


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Docisk sprzęgła LuK

W 1986 firma LuK pierwsza uruchomiła produkcję sprzęgła z samoczynną regulacją (SAC, Self-Adjusting Clutch). W sposób ciągły mierzony jest wzrost nacisku, potrzebnego do wyłączenia sprzęgła, który jest spowodowany narastającym zużyciem. Kompensowana jest też zmiana grubości materiału okładziny.

Zalety sprzęgła ze sprężyną tarczową firmy LuK:

  • Sprężyna tarczowa jest odporna na duże prędkości obrotowe.
  • Teoretyczna żywotność sprężyny tarczowej jest nieskończenie długa.
  • Mały nacisk, w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową, potrzebny do tego, aby rozłączyć sprzęgło (komfort).
  • Występuje mniej ruchomych elementów w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową.