Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Docisk sprzęgła LuK FORD SCORPIO SIERRA TRANSIT

31-01-2014, 10:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 308 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847046919
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 13   
Koniec: 31-01-2014 10:22:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę vat
• podane ceny są cenami brutto

DOCISK SPRZĘGŁA LuK

308,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
DOCISK SPRZĘGŁA
do
FORD SCORPIO, SIERRA 2.4i, 2.5D, 2.5TD, 2.9i 12.1985-08.1998
FORD TRANSIT 2.0i, 2.5DI 09.1991-03.2000

w cenie:
308,00zł

INDEKS: 123[zasłonięte]820
ZASTOSOWANIE: FORD SCORPIO, SIERRA 2.4i, 2.5D, 2.5TD, 2.9i 12.1985-08.1998
FORD TRANSIT 2.0i, 2.5DI 09.1991-03.2000
NUMER ORYGINAŁU: [zasłonięte]50295,[zasłonięte]61772,[zasłonięte]61885,[zasłonięte]69739,
88GB 7563 AA, 89GB 7563 AA, 89GB 7563 AB,
R89G-B7563-AB
ZAMIENNIKI:

SACHS 308[zasłonięte]6131
VALEO 279389


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Docisk sprzęgła LuK

W 1986 firma LuK pierwsza uruchomiła produkcję sprzęgła z samoczynną regulacją (SAC, Self-Adjusting Clutch). W sposób ciągły mierzony jest wzrost nacisku, potrzebnego do wyłączenia sprzęgła, który jest spowodowany narastającym zużyciem. Kompensowana jest też zmiana grubości materiału okładziny.

Zalety sprzęgła ze sprężyną tarczową firmy LuK:

  • Sprężyna tarczowa jest odporna na duże prędkości obrotowe.
  • Teoretyczna żywotność sprężyny tarczowej jest nieskończenie długa.
  • Mały nacisk, w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową, potrzebny do tego, aby rozłączyć sprzęgło (komfort).
  • Występuje mniej ruchomych elementów w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową.