Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Docisk sprzęgła LuK CHEVROLET KALOS DAEWOO ESPERO

31-01-2014, 10:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 122 zł     
Użytkownik przemyslowy2
numer aukcji: 3847046965
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 5   
Koniec: 31-01-2014 10:22:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Margo - Newsletter

KONTAKT

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

TRANSPORT

• DPD 20 zł za pobraniem
• DPD 16 zl przelew

NR KONTA

RAIFFEISEN BANK S.A.
13 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2080000 [zasłonięte] 010501

INFORMACJE

• na każdy zakupiony towar wystawiamy fakturę vat
• podane ceny są cenami brutto

DOCISK SPRZĘGŁA LuK

122,00zł

Przedmiotem tej aukcji jest:
DOCISK SPRZĘGŁA
do
CHEVROLET KALOS 1.4 03.2005-
DAEWOO ESPERO 1.5, 1.8, 2.0 02.1995-06.1999
OPEL ASTRA F 1.8i 09.1991-01.1998
OPEL KADETT 1.8 09.1984-08.1991
OPEL OMEGA A 1.8 09.1986-03.1994
OPEL VECTRA A 1.8, 2.0 09.1988-11.1995

w cenie:
122,00zł

INDEKS: 122[zasłonięte]210
ZASTOSOWANIE: CHEVROLET KALOS 1.4 03.2005-
DAEWOO ESPERO 1.5, 1.8, 2.0 02.1995-06.1999
OPEL ASTRA F 1.8i 09.1991-01.1998
OPEL KADETT 1.8 09.1984-08.1991
OPEL OMEGA A 1.8 09.1986-03.1994
OPEL VECTRA A 1.8, 2.0 09.1988-11.1995
NUMER ORYGINAŁU: 96[zasłonięte]856, 96[zasłonięte]199, 96[zasłonięte]443, 6 66 105,
6 66 114, 90[zasłonięte]356, 90[zasłonięte]377, 90[zasłonięte]130,
90[zasłonięte]367, 90[zasłonięte]640, 90[zasłonięte]590
ZAMIENNIKI: SACHS 308[zasłonięte]4031, 308[zasłonięte]1201, 308[zasłonięte]1031, 308[zasłonięte]0726, 308[zasłonięte]0727


W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt:

Michał Stanowski
tel. (56) 659 [zasłonięte] 11 51 w. 844
kom. 608 [zasłonięte] 962
[zasłonięte]@phumargo.pl

Docisk sprzęgła LuK

W 1986 firma LuK pierwsza uruchomiła produkcję sprzęgła z samoczynną regulacją (SAC, Self-Adjusting Clutch). W sposób ciągły mierzony jest wzrost nacisku, potrzebnego do wyłączenia sprzęgła, który jest spowodowany narastającym zużyciem. Kompensowana jest też zmiana grubości materiału okładziny.

Zalety sprzęgła ze sprężyną tarczową firmy LuK:

  • Sprężyna tarczowa jest odporna na duże prędkości obrotowe.
  • Teoretyczna żywotność sprężyny tarczowej jest nieskończenie długa.
  • Mały nacisk, w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową, potrzebny do tego, aby rozłączyć sprzęgło (komfort).
  • Występuje mniej ruchomych elementów w porównaniu do sprzęgła ze sprężyną śrubową.