ZESTAW SKŁADA SIĘ Z: 4 KSIĄŻEK
ISBN:[zasłonięte]978-83430-22-9
Oddawana do rąk Czytelników książka stanowi - jak pisze sam Autor - uaktualnione i rozszerzone wydanie "Szkoły dobrych manier profesora Michała Iwaszkiewicza". Trzeba przyznać, że rozszerzenie jest widoczne w objętości książki i w ujęciu poszczególnych zagadnień. Ze względu na objętość bardzo trafny okazuje się wybór nowej koncepcji układu treści - a mianowicie - według haseł uszeregowanych w porządku alfabetycznym.
ISBN:[zasłonięte]978-83-16738-7
Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych. Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości. W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień. Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.
ISBN:[zasłonięte]978-8376-138-2
Książka Adama Granville’a to pierwsze na polskim rynku tak obszerne opracowanie. Autor kompetentnie i błyskotliwie omawia aspekty bycia dżentelmenem doskonałym, krążąc swobodnie pomiędzy kwestiami mody odzieżowej, heraldyki, funkcjonowania rezydencji, doboru alkoholi, a nawet muzyki i leksykografii. W bogato ilustrowanym "Gentlemanie" omawiane są zagadnienia znane z poradników savoir vivre’u, podręczników etykiety społecznej i biznesowej czy regulaminów protokołu dyplomatycznego. Tematycznie książka odwołuje się zarówno do zachodnich wzorców kulturowych, jak i do najlepszych polskich tradycji, co w połączeniu z rozmachem edytorskim zapowiada prawdziwe wydarzenie na rynku księgarskim.
ISBN:[zasłonięte]978-8308-538-9
Sukces w prowadzonych interesach nie zależy jedynie od znajomości technik negocjacyjnych. Serdeczność, naturalna gościnność, elegancki ubiór czy swobodne zachowanie podczas rozmów mają równie duży wpływ na ostateczny ich rezultat. A ową swobodę zapewnia właśnie znajomość obowiązującej etykiety, którą autorzy pragną czytelnikom przybliżyć. Podczas pisania tej książki wykorzystali wiedzę i doświadczenie nabyte podczas pracy na placówkach dyplomatycznych, gdzie mogli poznać i docenić wagę właściwego zachowania podczas prowadzenia rozmów – zarówno politycznych, jak i gospodarczych. Umiejętność dobrej prezentacji własnego stanowiska bez prób narzucania swojej opinii innym, wzbudzenie sympatii, zaufania, zrozumienie innych, uprzejmość, życzliwość i dobre maniery – wszystko to można osiągnąć poprzez praktykę. Tę użyteczną w codziennym życiu zawodowym i prywatnym wiedzę autorzy starali się przekazać w łatwej i przystępnej dla czytelnika formie, tak aby każdy mógł ją wykorzystać na co dzień.
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72