Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dobra obsługa to dobry interes , DeVrye, okazja

27-06-2012, 8:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik venabooks
numer aukcji: 2410492048
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 17-06-2012 09:36:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Świetna książka o obsłudze klienta.
Polecam.


Wydawnictwo:  Zysk
Kondycja: bdb
Waga razem: 220 g
Ilość stron: 234


--------

Zapraszam na inne moje aukcje. Wystawiam mnóstwo książek z filozofii, socjologii, antropologii, literaturoznawstwa, językoznawstwa, filmoznawstwa, literatury pięknej, biznesu i ekonomii oraz religioznawstwa i mitologii. Praktycznie codziennie dodawane są kolejne książki.

Najczęściej są to książki unikatowe, trudno dostępne. Być można znajdziesz u mnie książkę, której długo szukałeś?

Zasady moich aukcji są krótkie i przejrzyste, maksymalnie przyjazne dla wszystkich Allegrowiczów. Oto one:
1. Książki wysyłane są w bezpiecznym opakowaniu (karton lub koperta bąbelkowa).
2. Cena wysyłki jednej książki uzależniona jest od wagi książki i jest podana w opisie aukcji.
3. W przypadku zakupu dwóch lub więcej książek, cena wysyłki wynosi zawsze 10 zł, bez względu na ilość zakupionych książek ani ich wagę.
4. Książki wysyłane są zawsze listem poleconym priorytetowym lub paczką priorytetową.
5. Książki wysyłam do 24 h od zaksięgowania wpłaty na koncie firmowym lub po potwierdzeniu transakcji w PayU.
6. Wszystkie niezbędne dane do sfinalizowania transakcji znajdują się w mailu wysyłanym po zakończeniu aukcji.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich Allegrowiczów