Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Dobra obsługa to dobry interes Catherine DeVrye

19-01-2012, 14:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 zł     
Użytkownik libri_perfecte
numer aukcji: 1998763410
Miejscowość Wysyłkowo
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 21:21:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
"Dobra obsługa to dobry interes" - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze. Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania.

Stron 234, Zysk I S-Ka


Dobra obsługa to dobry interes Catherine DeVrye