Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

DNIEPR MT-9 650 cm3 1973 r.

13-05-2014, 9:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 000 zł     
Użytkownik iwan_85
numer aukcji: 4196376932
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 689   
Koniec: 13-05-2014 09:01:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie, przedmiotem mojej aukcji jest piękny DNIEPR MT-9 z 1973 r., motor jest zarejestrowany w Polsce. Od 2008 roku jestem jego szczęśliwym posiadaczem, niestety ze względu na moją przeprowadzkę i brak miejsca, od 2 lat motor praktycznie stoi w garażu u rodziców, stąd obejrzeć będzie go można jedynie w soboty i niedziele po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. ( miejscowość: Nieciecz, okolice Sokołowa Podlaskiego). Na wstępie pragnę wyjaśnić, że motor nie był remontowany na przysłowiowy ,,handel". Dla zainteresowanych mam udokumentowany fotograficznie przebieg remontu. Cały motor został wypiaskowany, zabezpieczony podkładem antykorozyjnym, oraz pomalowany lakierem: kolor-wiśnia ( Perła-metalik). Silnik został od podstaw wyremontowany: (regeneracja głowic, pompy olejowej, pionowanie wału ze szlifem panewek i tulejek korbowodowych, wszystkie nowe łożyska, cylindry, tłoki, szklanki popychaczy, uszczelniacze, uszczelki, itp. Założona została druga skrzynia biegów ze wstecznym (sprowadziłem z Ukrainy oryginalną- w idealnym stanie bo wymieniłem tylko olej, założone nowe sprzęgło. Cały napęd został wymieniony na nowy (gumowe sprzęgło, wał, tryby, łożyska i uszczelniacze ,,dyfra"). Zapłon został zmieniony na elektroniczny. Nowe linki, gumowe amortyzatory, rączki manetki, siedzenia, felgi, opony, dętki, klakson, gaźniki (wymiana na oryginalne ,,PEKARA"), pokrowce na kosz i zapas, lusterka oraz wiele innych. Dodatkowo zostały założone kierunki, oryginalnie w tym modelu nie występowały, co znacznie ułatwiło poruszanie się po drogach publicznych. Został zmieniony hamulec przedni na ,,szczękotrzymacz" (dla znawców tematu) co znacznie poprawia skuteczność wyhamowania zaprzęgu podczas jazdy. Została założona nowa instalacja elektryczna, zregenerowana prądnica 6V, nowy regulator, instalacja kosza podłączona jest na szybko-złączkę więc w ciągu kilku minut można ruszyć ,,solówką". Zamontowałem nowe osłony na nogi, sakwę pod siedzeniem, orurowanie cylindrów ( ponieważ podczas wywrotki istnieje duże ryzyko uszkodzenia wystających na boki cylindrów). W razie pytań proszę dzwonić lub pisać tel: 504-[zasłonięte]-612